Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30-årene, og har noen få venner. Alle er i forhold, og har en haug av unger. Jeg har en på deltid. Skulle ønske jeg hadde venninner som var mer i min situasjon, som jeg kunne gjøre ting med. Jeg synes både det er kjedelig å være med de som kun snaker om barn og familie, i tillegg til at jeg er litt "misunnelig" siden jeg gjerne skulle hatt en familie selv. Dumt, ja jeg vet. Har prøvd hey girl og andre vennesider på nett, men ikke lett å finne noen som kan bli venner når man er i 30-årene. Dere som er single, holder dere på med aktiviteter i fritiden, der dere kan treffe nye venner?

Anonymkode: 40a42...dba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man lett kan finne nye venner gjennom fritidsaktiviteter. Eller over nett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og singel, synger i kor og er med på fellesturer med det lokale turlaget. Kan det være noe for deg?

Anonymkode: c86e3...94f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 30-årene, og har noen få venner. Alle er i forhold, og har en haug av unger. Jeg har en på deltid. Skulle ønske jeg hadde venninner som var mer i min situasjon, som jeg kunne gjøre ting med. Jeg synes både det er kjedelig å være med de som kun snaker om barn og familie, i tillegg til at jeg er litt "misunnelig" siden jeg gjerne skulle hatt en familie selv. Dumt, ja jeg vet. Har prøvd hey girl og andre vennesider på nett, men ikke lett å finne noen som kan bli venner når man er i 30-årene. Dere som er single, holder dere på med aktiviteter i fritiden, der dere kan treffe nye venner?

Anonymkode: 40a42...dba

Jeg er i isj-samme situasjon som deg. Har to barn alene på deltid, 50-50.

Foreslår f.eks padlekurs, kor, organisert idrett eller frivillig arbeid😄👍 Jeg har kjæreste, men ingen samboer. Venninner har alle samboere og er mye opptatt. Mye av planlegging må legges opp til at samboerne får være med på vinkvelder feks.. 

Anonymkode: 36786...ea9

Skrevet

Dette er veldig forståelig! Har selv relatert i eldre situasjoner, det er nesten en type «vanesak» å klare å få tid til å finne på ting med opptatte venninner, men når man først får det til er det så verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...