Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Har greidd å fått litt ovnsverte på den nye kvite bommuls-toppen min.... :evil: Er den øydelagt, eller kan eg gjere noko genialt for å få det bort?!?? Nokon som veit kva!?? Eg altså... *sukk*
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Ingen??? :o Kor er de, fantastiske husmødre?!??
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Kva kan eg prøve? Klor? White-spirit?? Zalo??!??
Tiit Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 Kan du ikke bare prøve å vaske den som vanlig i maskinen?
Kristin S Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Jepp. Prøv den i maskinen. Har aldri vært noe problem for meg å få det av på den måten!
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #8 Skrevet 30. juni 2005 Og smør på litt Zalo først og la det virke skikkelig. Zalo tar bort det meste av fettbaserte flekker. Bomull bør tåle vaskemaskin, i hvertfall på 40 grader.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Og smør på litt Zalo først og la det virke skikkelig. Zalo tar bort det meste av fettbaserte flekker. Bomull bør tåle vaskemaskin, i hvertfall på 40 grader. Åh, zalo gjorde susen, no er heile flekken borte!!! Tuusen takk for tipset!!!
Gjest en annen Helga Skrevet 1. juli 2005 #10 Skrevet 1. juli 2005 Hehe, veslo: Gammeldagse husmødre hadde husmorfrokle som dekket annet tøy, slik at de ikke fikk flekker på klærne ved husarbeide. Noe å lære for moderne kvinner? Bruk ikke pentøyet du er redd for når du gjør rent o.l.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #11 Skrevet 1. juli 2005 Hehe, veslo: Gammeldagse husmødre hadde husmorfrokle som dekket annet tøy, slik at de ikke fikk flekker på klærne ved husarbeide. Noe å lære for moderne kvinner? Bruk ikke pentøyet du er redd for når du gjør rent o.l. Eg hadde ikkje på meg skjorta når eg smurte inn omnen, men greidde å legge den frå meg oppå omnen ei stund etterpå... :oops:
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2005 #14 Skrevet 1. juli 2005 Eh, tror Iselin mente å si at det var jo ubetenksom eller noe i den duren, akkurat som du selv uttrykte med flau-smileyen din etter at du skrev du hadde lagt den på ovnen. Tror ikke det er noe å ta på vei for
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #15 Skrevet 1. juli 2005 Eh' date=' tror Iselin mente å si at det var jo ubetenksom eller noe i den duren, akkurat som du selv uttrykte med flau-smileyen din etter at du skrev du hadde lagt den på ovnen. Tror ikke det er noe å ta på vei for[/quote'] Eg bare spøkte!
Gjest titt Skrevet 2. juli 2005 #16 Skrevet 2. juli 2005 Skulle svart dersom sprøsmålet var om flekkfjerning, men når det spørres etter "husmødre" :o DA stikker jeg langt vekk... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå