AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Hei. Skal i gang med fryseforsøk. Har to egg som er fryst i ett og samme "strå". I samtale med sykepleier i dag sier hun at ofte fryser de ned to samlet dersom eggene er av dårligere kvalitet, men mener samtidig at det er større sjanse for å bli gravid siden det altså er 2. Hvilken informasjon og erfaringer har dere gjort når det gjelder dette? Anonymkode: 6fc18...ea5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Jeg fikk satt inn to egg, tre ganger. To ferske forsøk og ett fryseforsøk. Ble gravid med tvillinger på siste ferskeforsøket. Anonymkode: 1ae0b...17e 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk satt inn to egg, tre ganger. To ferske forsøk og ett fryseforsøk. Ble gravid med tvillinger på siste ferskeforsøket. Anonymkode: 1ae0b...17e Oioi, gratulerer. Så stas! Har ikke blitt gravid med fryste egg før, så har litt liten tro på akkurat det. Spenning er det uansett. Takk for svar 😊 Anonymkode: 6fc18...ea5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Jeg fikk satt inn to egg på siste forsøk, ble gravid og fikk ett barn Det ble satt inn to fordi vi hadde to embryoer som overlevde til innsettdagen og det ene var ikke godt nok til å fryse, men så godt at det potensielt kunne bli noe av det. Det var 3. ferskforsøk, vi fikk aldri egg på frys. Lykke til med neste forsøk! Anonymkode: 85a60...17e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Jeg har satt inn to egg to ganger. Ble gravid begge ganger, men mistet første runde. Fikk ett barn ut av siste forsøk. Anonymkode: bbe03...b36 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Jeg satt inn to av dårlig kvalitet - ingen graviditet. Ei venninne fikk satt inn to av elendig kvalitet - tvillinger. Anonymkode: 7b667...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Satte inn to egg første forsøk -gravid med et barn men mistet. satte inn to egg neste forsøk, me gravid og fikk en jente❤️ Anonymkode: f2d2e...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 Satte inn 2 egg ved mitt forige forsøk (blastocyster) Ble ikke gravid Anonymkode: 06e9e...b1e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Satt inn to blastocyst 19. mai og 28. mai var HCG blodprøven negativ. Nå har jeg mensen og har to på frys igjen i samme stråd. Håper det går bra neste gang. Fikk samme beskjeden som deg og mine er/var også i samme pippette. Lykke til 🙂 Kan hende det går bra allikevel. Anonymkode: 8f10b...bd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå