Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Skal i gang med fryseforsøk. Har to egg som er fryst i ett og samme "strå". I samtale med sykepleier i dag sier hun at ofte fryser de ned to samlet dersom eggene er av dårligere kvalitet, men mener samtidig at det er større sjanse for å bli gravid siden det altså er 2.

Hvilken informasjon og erfaringer har dere gjort når det gjelder dette? 

Anonymkode: 6fc18...ea5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk satt inn to egg, tre ganger. To ferske forsøk og ett fryseforsøk. Ble gravid med tvillinger på siste ferskeforsøket. 

Anonymkode: 1ae0b...17e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk satt inn to egg, tre ganger. To ferske forsøk og ett fryseforsøk. Ble gravid med tvillinger på siste ferskeforsøket. 

Anonymkode: 1ae0b...17e

Oioi, gratulerer. Så stas! Har ikke blitt gravid med fryste egg før, så har litt liten tro på akkurat det. 
Spenning er det uansett. Takk for svar 😊

Anonymkode: 6fc18...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk satt inn to egg på siste forsøk, ble gravid og fikk ett barn :) Det ble satt inn to fordi vi hadde to embryoer som overlevde til innsettdagen og det ene var ikke godt nok til å fryse, men så godt at det potensielt kunne bli noe av det. Det var 3. ferskforsøk, vi fikk aldri egg på frys. Lykke til med neste forsøk! 

Anonymkode: 85a60...17e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har satt inn to egg to ganger. Ble gravid begge ganger, men mistet første runde. Fikk ett barn ut av siste forsøk. 

Anonymkode: bbe03...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt inn to av dårlig kvalitet - ingen graviditet. Ei venninne fikk satt inn to av elendig kvalitet - tvillinger. 

Anonymkode: 7b667...d8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Satte inn to egg første forsøk -gravid med et barn men mistet.

satte inn to egg neste forsøk, me gravid og fikk en jente❤️

Anonymkode: f2d2e...0f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Satte inn 2 egg ved mitt forige forsøk (blastocyster)

Ble ikke gravid

Anonymkode: 06e9e...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Satt inn to blastocyst 19. mai og 28. mai var HCG blodprøven negativ. Nå har jeg mensen og har to på frys igjen i samme stråd. Håper det går bra neste gang. Fikk samme beskjeden som deg og mine er/var også i samme pippette.  Lykke til 🙂 Kan hende det går bra allikevel.

Anonymkode: 8f10b...bd9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...