Gjest kenneth Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Er det noen som kjenner til en side, evt. har oversikten selv, over innholdet på Absolute Music-skivene? Altså, de første 10. På den tiden var det jo faktisk en del bra låter på cd'ene, i motsetning til nå. Jeg mener at det på nr. 7 var Duran Durans "Ordinary World", blant annet. Helt sikkert en del glemte snasne låter som jeg skal sette DC++'en på. Har forsøkt å søke tidligere, men har ikke funnet noe.
Malie Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Fant den i cdsamlingen min! Og du har rett i at Duran Duran er på nr 7. Har ikke 1-6, men 7,9,10,11, 12,14..... pluss en del til. Prøvde å søke på homeenter.com ,men der gikk det ikke så langt tilbake. 7. Charles & Eddie - Would I lie to you The Monroes - Just another day 2 Unlimited- No limit Bryan Ferry - I put a spell on you Inker & Hamilton - Poetry in motion Paul McCartney - Hope of deliverance Army of lovers - israelism The september when - can i trust you Lenny Kravitz - are you gonna go my way Dr Alban - sing hallelujah Duran duran - ordinary world Boney M - megamix Soulsisters - broken Peter Gabriel - Steam Henning Kvitnes - Blue West End feat. Sybil - The love i lost Sarah Jane Morris - I'm missing you Candy Dulfer - Sax-a-go-go Kan skrive opp flere til deg om du ønsker, akkurat nå vil eg ut i solen! Første dag på lenge den skinner her vest
Gjest kenneth Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Merci a lot! Hvis du vil være så elskverdig, mottas det med takk. 1-6 anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå