AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Ingen har holdt babyen vår siden mars, og jeg synes det er så trist 😞 Hvordan gjør dere andre med babyer det med familie og venner som normalt hadde holdt baby? Baby var 7 uker når koronatidene begynte, og siden vi bor i en annen landsdel enn min familie har ingen av dem hilst på henne enda, de stod på spranget til å komme på besøk akkurat når landet stengte. Nå skal vi ned til familien min i sommer, og jeg har så lyst til at skal kunne få holde baby... Hva gjør dere andre? Anonymkode: c09ac...f43
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Så lenge de er friske, hadde jeg latt de holde. Det hadde jeg fulgt uansett, korona eller ei. Anonymkode: 59cfc...de4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Samme som forrige taler. Kommer til å ta i mot besøk og la dem få holde, akkurat som vanlig (de må så klart være friske). Anonymkode: c438c...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Samme som de andre her også. Så lenge folk er friske og nøye med håndvasken, får de holde babyen. Men vi har også familie i en annen landsdel, og både svigerfar og min far, som veldig gjerne skulle holdt det nye familiemedlemmet, er i risikogruppe. Vi har en toåring i barnehage, og bor i en kommune hvor det har vært mange smittetilfeller, så det har ikke vært aktuelt å besøke eller få besøk av besteforeldrene. Og det er kjipt. Anonymkode: 4fb42...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå