Gå til innhold

Å kline for første gang..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle legge opp til det i helga. Vet ikke om jeg skal spørre rett om vi skal kline litt eller om jeg skal hinte, eller bare begynne å kline med han? Bare redd det skal bli kleint, samtidig er det jo spennende og vakkert å gjøre slikt for første gang. Noen gode tips å få her? Hvordan kan jeg unngå flauser, og skal jeg la mannen min starte eller starter jeg?

Anonymkode: ef160...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør iallfall!!

Jeg har nettopp truffet en mann nå, og vi klinte for første gang for noen uker siden. Var på tur og jeg frøs litt, så han la armen rundt meg og vi satt helt tett sammen. Så bare skjedde det av seg selv. Får sommerfugler i magen bare ved tanken🥰

Jeg mener at det dreper romantikken om man spør, eller hinter fælt. Det må liksom bare skje. Hadde han spurt meg hadde det blitt veldig kleint!

Anonymkode: 972b9...175

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om du han kysse h*n når dere sitter nære også går det nok videre av seg selv

men husk å spørre! Veldig lite romantikk i å bare stikke tunga ned i halsen på noen andre. 

Anonymkode: c9b3e...701

AnonymBruker
Skrevet

Forstår men det er ikke så mye romantikk igjen siden vi har vært gift i 16 år. Er derfor jeg vil forsøke å kline med han for å få tilbake litt romantikk. Skal prøve å ikke stikke den i halsen ja. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår men det er ikke så mye romantikk igjen siden vi har vært gift i 16 år. Er derfor jeg vil forsøke å kline med han for å få tilbake litt romantikk. Skal prøve å ikke stikke den i halsen ja. 

Hva skjedde, som gjorde at det stoppet? 

Anonymkode: a02ac...c90

AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke klint før? 

Anonymkode: e0c26...f31

Skrevet

Klining kommer veldig naturlig når begge er tiltrukket av hverandre og liker den andre 😊

Ikke spør, da ødelegger man stemningen litt. Vær på i forhold til kroppskontakt, klemming eller stryke han på armen hvis det føles naturlig. Så kommer dere nærmere og nærmere hverandre. Hvis dere er nærme nok hverandre kan du se han inn i øynene og smile. Da tar han nok hintet. Hvis han fortsatt ikke tar hintet - flytt blikket til leppene hans mens du fortsatt smiler. 

Andre tips: bedre å være mer beskjeden med tungebruken enn overdrevent, forestill deg at du saakte slikker en softis. Berøring med hender er bra - stryk han over skuldrene, bak hodet, lett i ansiktet osv. 

Bare nyt det! :)

• Liker 1
Skrevet
På 27.5.2020 den 21.06, esmer skrev:

Klining kommer veldig naturlig når begge er tiltrukket av hverandre og liker den andre 😊

Ikke spør, da ødelegger man stemningen litt. Vær på i forhold til kroppskontakt, klemming eller stryke han på armen hvis det føles naturlig. Så kommer dere nærmere og nærmere hverandre. Hvis dere er nærme nok hverandre kan du se han inn i øynene og smile. Da tar han nok hintet. Hvis han fortsatt ikke tar hintet - flytt blikket til leppene hans mens du fortsatt smiler. 

Andre tips: bedre å være mer beskjeden med tungebruken enn overdrevent, forestill deg at du saakte slikker en softis. Berøring med hender er bra - stryk han over skuldrene, bak hodet, lett i ansiktet osv. 

Bare nyt det! :)

:strix: Så fint beskrevet. Ikke spør. Det skal komme helt naturlig når dere er "intime" og nære hverandre. Prøv først med et lett kyss på munnen så oppdager du fort "hvor landet ligger".

Skrevet

Er det en ny date må det få skje av seg selv.

Har man vært sammen en stund kan man fint spørre, eller kreve🙈

Jeg pleier å spørre: skal vi kline litt? 

Eller kreve: kom å klin med meg! 

Eller det starter med at vi holder rundt hverandre og så kysse litt også kline. 

Men helt innafor å spørre etter 16 års ekteskap, men kanskje forbered deg på hvis han evt. svarer nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...