Gå til innhold

Fulle skoleklasser fra neste uke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja!! Og full åpningstid i bhg håper jeg! Og greit å sende barn med vanlig forkjølelse!

Anonymkode: 0c8c8...557

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!! Og full åpningstid i bhg håper jeg! Og greit å sende barn med vanlig forkjølelse!

Sikkert lurt å fortsette med å holde seg hjemme mens man er forkjøla

Anonymkode: a35b0...b49

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Være hjemme når man er syk vil fremdeles gjelde. 

Anonymkode: b91bd...443

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å lese, men ikke funnet svar... Har vi lov til å drive normal undervisning også, og ikke bare "normal" skole? 

Dvs mulighet for å bruke Lego, perler, løko, konkrete, klassebamsen, leke butikk, spill osv?

Anonymkode: 9c7f8...d26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette wr dumt! Og det er ikke pga krona og evt smitte. 

Vårt barn sin klasse er en bråkete og urolig klasse. Der de sliter mye med enkeltelever, dårlige ressurser og ja. De siste ukene har de vært delt, hatt hver sin lærer, og assistent. Vi har merket stor forskjell på hva de har gjort, mer fornøyde barn, og generelt bedre miljø innad i klassen. Gruer meg til sammenslåing. 

Anonymkode: da859...8f1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her er det fulle klasser denne uken. Begynte på mandag som var. Fra neste uke oppheves de små gruppene i barnehagene og er tilbake til normalen 

Anonymkode: 61dbd...e40

AnonymBruker
Skrevet

Kan ungene leke med alle nå? Eller holde seg til de i klassen/kohort?

Anonymkode: 69d85...b9d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ungene leke med alle nå? Eller holde seg til de i klassen/kohort?

Anonymkode: 69d85...b9d

Her leker de med alle. 

Anonymkode: 61dbd...e40

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå gjenstår snart bare å forby ordet kohort, så er vi tilbake i god gammel gjenge igjen.

Anonymkode: be0bb...62a

• Liker 7
Skrevet (endret)

Dette var bra! Men det beviser jo bare at hele opplegget har vært tullete fra starten av.

Endret av Expandable86
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vårt barn sin klasse er en bråkete og urolig klasse. Der de sliter mye med enkeltelever, dårlige ressurser og ja. De siste ukene har de vært delt, hatt hver sin lærer, og assistent. Vi har merket stor forskjell på hva de har gjort, mer fornøyde barn, og generelt bedre miljø innad i klassen. Gruer meg til sammenslåing. 

Nå er det jo snart sommerferie, da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Enda godt at de satte inn fulle klasserom to uker før skolen slutter, sånn at foreldrene skal slippe å bruke så mye tid med barna sine! 

Det var bra!..

Anonymkode: d4a22...520

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Enda godt at de satte inn fulle klasserom to uker før skolen slutter, sånn at foreldrene skal slippe å bruke så mye tid med barna sine! 

Det var bra!..

Tviler på at foreldra merker frå eller til, sidan desse barna truleg har vore aleine heime på dagen ganske lenge no? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her. Jeg er lærer, da. Klassen jeg underviser i, er stor og bråkete. Dårlig klassemiljø. Etter at de ble delt i to har det gått MYE bedre! 

Anonymkode: c9c3f...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden har du dette fra? Barn med forkjølelsessymptomer skal fremdeles være hjemme.

Anonymkode: 38dc5...9ad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fint å være tilbake i klasser igjen! Men for oss som nettopp har planlagt med mye uteskole i grupper resten av skoleåret, innebærer det at vi igjen må sette oss og planlegge mer eller mindre helt på nytt med nye voksne, grupper og opplegg.. Omgjøringer av klasserom må skje fredag ettermiddag, og en del planer må skrives ned på nytt for foreldre. Hva de blir, vet vi ikke helt ennå, så det må vente til fredag ettermiddag det også.. Og det er ikke første gang vi dobbelt- og trippelplanlegger.. Sliten av omveltningene, og selv om jeg er glad for at ting normaliserer seg, innebærer det dessverre veldig mye mer jobb. 

Anonymkode: c33c1...34e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvom «kohorten»(klassen/barnehageavdelingen) blir utvidet til å kunne være full gruppe så er det jo ikke «åpent som vanlig». Det vil fortsatt være fokus på å holde seg hjemme ved luftveissymptomer og mye håndvask/overflatevask. Og avdelingene kan ikke blande seg/treffe andre avdelinger. Det er jo ikke helt slutt på smitte, så man skal jo fortsatt ta sine forholdsregler. 

Anonymkode: 628eb...2af

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var bra!..

Du har tydeligvis ikke barn skjønner jeg. Vi foreldre vet at skole er bra for barna. 

Anonymkode: 713e2...925

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er eg virkelig den eneste som tolker denne kommentaren som noe hun håper, ikke som påstander? (basert på alle som skal fortelle at reglene ved forkjølelse er de samme). 

• Opprett ny...