AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Er det noen områder som er bedre enn andre? Bøler og Oppsal ligger høyere opp enn Skullerud og Abildsø. Ulsrud har flere eneboliger virker det som. Liker Østensjøvannet veldig godt. Anonymkode: 3978e...81b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Vi har bodd på Ulsrud i 22 år og trives kjempegodt👍 Bøler-Ulsrud-Oppsal-Godlia, nærme Østensjøvannet og Østmarka og nær t-bane! Abildsø er også fint, mange eneboliger, og Skullerud med både blokker og rekkehus! Anonymkode: d0106...bdb 2
Basi Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Vi flyttet til rekkehus på Abildsø og stortrives! Vi var svært heldig med vårt rekkehus da det er mange mindre rekkehus i området her, men vårt er på 180 kvm. Vi holdt på å kjøpe på Rustad, men glad vi endte opp her. Vet det virker som Skullerud og Abildsø ligger i en "dump", men det gjør det egentlig ikke altså selv om man fort kan tenke det siden Bøler og Lambertseter er på hver sin kant. Østensjøvannet ligger jo ganske høyt opp sammenlignet med sentrum, så solfylt hele dagen og godt utpå kvelden. Området er veldig rolig med unge par, eldre og barnefamilier. Å ha Østensjøvannet og turområder rett utenfor døren er et stort pluss. Vi så veldig mye i området rundt her før vi kjøpte, type Skullerud, Bogerud, Tveita mv. Men vi likte oss best på Abildsø/Skullerud. Ser dere etter rekkehus eller enebolig? Hvor mye kan dere ca kjøpe for?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Det kjipe med Abildsø er at det ikke er noen t-bane. Kun bussrute, og det tar jo mye lengre tid. Anonymkode: e64c7...302
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Jeg bor på Oppsal og stortrives. Kunne ikke tenkt meg å bo noen andre steder i Oslo Har kollega som bor på Abildsø og trives veldig godt der. Jeg ville ikke bosatt meg fra Bøler og mot Skullerud. Var på en del visninger i området i sin tid og vært på visninger sammen med ei venninne i det området også som også glatt valgte det vekk. Vanskelig å peke nøyaktig på hva som trigget det, men det var nok helhetsinntrykket av beliggenhet og folk som bor der. Anonymkode: 670b5...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå