AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #101 Del Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spm til dere damer: Om dere er kåte, og får tatt en kjappis på 4-5 min. Vil kåtheten deres forsvinne da, selvom dere ikke kommer? Anonymkode: 7d8d8...a3d Nei, kjappis er definitivt mer for morro, enn for å dekke behov. Anonymkode: 7311a...eeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. mai 2020 #102 Del Skrevet 28. mai 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg er vel det man kan kalle veldig direkte. Sier ting rett ut om hvordan jeg tenker og ønsker. Så får folk argumentere imot hvis de er uenige. Slik kommer vi ofte til en løsning der begge parter er tilsynelatende fornøyde. Å nei jeg er ikke urimelig. Hva er du mener er best seksuelle aktiviteten da, ? For meg er det det beste å få kjenne den inni meg, men digger å suge også. Elsker å kjenne det komme inni munnen. Hva er det du ønsker da, om du ikke vil penetrere damen eller bli sugd? Bare bli runket og fokusert på? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du orgasmen fort? Anonymkode: ec541...7fd Jeg kommer veldig fort ved penetrering og klarer ikke å holde igjen, men går helt fint å fortsette videre samleie. Jeg kommer alltid fort om jeg tenner på fyren. Kommer fort ved klitoris og kombo også. Etter at en gutt fikk meg til å komme første gangen, så kommer jeg alltid lett. Jeg er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #103 Del Skrevet 28. mai 2020 6 timer siden, Mysticgirl skrev: Hvordan klarer du å holde orgasmen tilbake? Min bare kommer veldig fort og jeg klarer ikke å holde den tilbake. Hadde vært kult å lære seg å holde den tilbake litt av og til . Nei bare være som du er. Så deilig med jenter som kommer fort. Ikke ødelegge det 🤤 Anonymkode: 00f07...45c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #104 Del Skrevet 28. mai 2020 41 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hva er du mener er best seksuelle aktiviteten da, ? For meg er det det beste å få kjenne den inni meg, men digger å suge også. Elsker å kjenne det komme inni munnen. Hva er det du ønsker da, om du ikke vil penetrere damen eller bli sugd? Bare bli runket og fokusert på? Jeg kommer veldig fort ved penetrering og klarer ikke å holde igjen, men går helt fint å fortsette videre samleie. Jeg kommer alltid fort om jeg tenner på fyren. Kommer fort ved klitoris og kombo også. Etter at en gutt fikk meg til å komme første gangen, så kommer jeg alltid lett. Jeg er heldig Det hørtes fantastisk ut. Anonymkode: ec541...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #105 Del Skrevet 28. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kjappis er definitivt mer for morro, enn for å dekke behov. Anonymkode: 7311a...eeb Er det deilig med kjappis for dere da? Dere blir jo bare teasa uten noe orgasme. Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. mai 2020 #106 Del Skrevet 28. mai 2020 36 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hva er du mener er best seksuelle aktiviteten da, ? For meg er det det beste å få kjenne den inni meg, men digger å suge også. Elsker å kjenne det komme inni munnen. Hva er det du ønsker da, om du ikke vil penetrere damen eller bli sugd? Bare bli runket og fokusert på? Jeg kommer veldig fort ved penetrering og klarer ikke å holde igjen, men går helt fint å fortsette videre samleie. Jeg kommer alltid fort om jeg tenner på fyren. Kommer fort ved klitoris og kombo også. Etter at en gutt fikk meg til å komme første gangen, så kommer jeg alltid lett. Jeg er heldig Vet egentlig ikke for jeg har som sagt aldri fått utforsket så mye så har ikke fått funnet ut hva jeg kunne tenkt meg. Men hvis dama er god til å suge er jo det en vinner, men oftest er de dårlige på det. Ikke er de spesielt mottagelige for innputt om justering heller og avstår istedet. Det gir dem tross alt ingenting. Det er jo helt tydelig at dette ikke er noe de egentlig ønsker. Fokusert på hadde vært gøy å oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #107 Del Skrevet 28. mai 2020 42 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hva er du mener er best seksuelle aktiviteten da, ? For meg er det det beste å få kjenne den inni meg, men digger å suge også. Elsker å kjenne det komme inni munnen. Hva er det du ønsker da, om du ikke vil penetrere damen eller bli sugd? Bare bli runket og fokusert på? Jeg kommer veldig fort ved penetrering og klarer ikke å holde igjen, men går helt fint å fortsette videre samleie. Jeg kommer alltid fort om jeg tenner på fyren. Kommer fort ved klitoris og kombo også. Etter at en gutt fikk meg til å komme første gangen, så kommer jeg alltid lett. Jeg er heldig Skulle ønske at jeg var lik deg med disse tingene. Fordi jeg sliter med å få til dette 😔 På hvilke måte tenner du på ? Har du tips og ideer på dette? Anonymkode: ec541...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #108 Del Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Vet egentlig ikke for jeg har som sagt aldri fått utforsket så mye så har ikke fått funnet ut hva jeg kunne tenkt meg. Men hvis dama er god til å suge er jo det en vinner, men oftest er de dårlige på det. Ikke er de spesielt mottagelige for innputt om justering heller og avstår istedet. Det gir dem tross alt ingenting. Det er jo helt tydelig at dette ikke er noe de egentlig ønsker. Fokusert på hadde vært gøy å oppleve. Hva mener du med å god til å suge? Anonymkode: ec541...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. mai 2020 #109 Del Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med å god til å suge? Anonymkode: ec541...7fd Vise at hun faktisk liker det hun gjør og lever seg litt inn i min nytelse også og ikke bare gaper demostrativt over pikken mere som en gjesp i 12 time etter en fuktig bytur i håp om at jeg sovner før den kommer inn i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. mai 2020 #110 Del Skrevet 28. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske at jeg var lik deg med disse tingene. Fordi jeg sliter med å få til dette 😔 På hvilke måte tenner du på ? Har du tips og ideer på dette? Anonymkode: ec541...7fd Tenner veldig fort, så sikkert derfor jeg kommer fort også. Trenger ikke oppvarming, bare jeg har en jeg tenner på der. Å se han i øynene og fokusere på kroppen hans er nok for meg.Bare jeg kysser han er jeg med 😂 Mens de fleste kvinner trenger oppvarming, gjør ikke jeg det. Om jeg er kåt, så er jeg det og trenger ikke forspill selv om det også er deilig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #111 Del Skrevet 28. mai 2020 På 27.5.2020 den 18.40, AnonymBruker skrev: MÅ menn komme hver gang? Jeg gidder ikke å ha sex om det ikke følger med en orgasme. Kan gå en gang, men ikke to! Lik menns kropp så vil gjerne kvinnen også ha organer. Anonymkode: 2844d...fe6 Nei, jeg fantaserer i grunn om det å skulle gi dama "lickjob" uten å få noe tilbake. Når hun har fått orgasme tar hun på seg truse og bukse, mens jeg blir liggende utilfredsstilt tilbake..😉 Helt seriøs fantasi, faktisk. Anonymkode: 30a15...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #112 Del Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Vet egentlig ikke for jeg har som sagt aldri fått utforsket så mye så har ikke fått funnet ut hva jeg kunne tenkt meg. Men hvis dama er god til å suge er jo det en vinner, men oftest er de dårlige på det. Ikke er de spesielt mottagelige for innputt om justering heller og avstår istedet. Det gir dem tross alt ingenting. Det er jo helt tydelig at dette ikke er noe de egentlig ønsker. Fokusert på hadde vært gøy å oppleve. Høres ut som du har vært veldig uheldig med de damene du har hatt sex med Anonymkode: 1c2ff...749 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #113 Del Skrevet 28. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har vært veldig uheldig med de damene du har hatt sex med Anonymkode: 1c2ff...749 Og det bruker han ENHVER anledning her inne til å sutre om. 🙄 Så mye sutring at han ikke fortjener bedre, spør du meg 😅 Anonymkode: e3c51...15a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #114 Del Skrevet 28. mai 2020 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Vet egentlig ikke for jeg har som sagt aldri fått utforsket så mye så har ikke fått funnet ut hva jeg kunne tenkt meg. Men hvis dama er god til å suge er jo det en vinner, men oftest er de dårlige på det. Ikke er de spesielt mottagelige for innputt om justering heller og avstår istedet. Det gir dem tross alt ingenting. Det er jo helt tydelig at dette ikke er noe de egentlig ønsker. Fokusert på hadde vært gøy å oppleve. Hvordan liker du at damer suger penisen? Anonymkode: ec541...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #115 Del Skrevet 29. mai 2020 På 27.5.2020 den 19.44, Hr. Aktiv skrev: Jeg kan godt ha sex uten å komme. Det spørs mye på hvor dama er i løypa og hvor mye innsats hun gidder å legge i det. Jeg er ingen fan av å penetrere, men gjør det for damas del og alle ser ut til å elske akkurat det. Noen ganger kan jeg slippe meg fri og komme etter en god stund spesielt hvis dama er god og viser at hun liker dette. Da synes jeg det er gøy. Jeg gjør det jeg kan for at dama skal ha det best mulig og alt for å oppfylle akkurat det. Er flink til å lytte og justere meg slik hun vil og treffe hennes punkt sånn og slik. Noen ganger hjelper hun til noe jeg liker. Ta ansvar for egen nytelse er veldig bra. Motsatt føler jeg ikke det er helt der. Det forventes at vi menn er fornøyd bare vi får duppe den og sprute i musa. Det er en så enkel og bortkastet tankegang som du kan få det. Da orker jeg ikke å gjøre meg ferdig og går direkte over i kosemodus istedet. Er vi i datingfasen og dette ikke bedrer seg iløpet av et par tre ganger dumper jeg nå. Gir jeg dem en sjanse så blir det flere timer med kos i håp om at hun skal finne på å fullføre. Veldig skjelden skjer det. Men hennes orgasme er ihvertfall fikset de gangene de klarer å komme. Balanse i dette tror jeg er viktig. Det blir feil med bare penetrering, og tro at det er helt himmelen for kvinner å bli jukket i vei på, spesielt om det er bare ett gir og en hastighet på fyren. For meg hadde det også blitt helt feil om mannen ikke likte penetrering. Jeg hadde krepert av kjedsomhet dersom det hver bidige gang skulle suges eller runkes til utløsning, og mannen ikke hadde egen interesse for penetrering. Jeg liker alt, men det er ingenting jeg har lyst på hele tiden. Uansett om det var kun oral, kun runking, kun piv eller kun anal som fikk mannen i mål hadde det vært drittkjedelig at det ikke var mulig å variere "finalen". Tre ganger på samme måte etter hverandre, og jeg hadde vært lei den måten. Dermed hadde min lyst falt som en sten. En mann som bare å motta oral for å komme i mål hadde hatt en ivrig kvinne første gang, andre gang hadde jeg ønsket annen avslutning og vært mer lunken, og tredje gang hadde jeg tenkt "Nei ikke faen, dette fungerer ikke for meg!" Anonymkode: bd286...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #116 Del Skrevet 29. mai 2020 Ja eg må komme.! Har ikke sex for samboeren sun skyld. I begynnelsen av forholdet så fikk han bare hele tid,men ble nesten deprimert og fantaserte litt for mye på gamle sexpartnere som va opptatt at eg sku også komme. Det ble ikke så bra eller godt kjærsteforhold. Så måtte bare si i fra til slutt at her e eg også viktig.. Man kan heller onanere nå man ikke vil tilfredsstille andre så kan man ha sex når man vil gi og kose seg med partner..😁 Anonymkode: c1c43...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2020 #117 Del Skrevet 29. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan liker du at damer suger penisen? Anonymkode: ec541...7fd Det må egentlig vises, men jeg liker trykk og vakum. Dt liker jeg ikke. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Balanse i dette tror jeg er viktig. Det blir feil med bare penetrering, og tro at det er helt himmelen for kvinner å bli jukket i vei på, spesielt om det er bare ett gir og en hastighet på fyren. For meg hadde det også blitt helt feil om mannen ikke likte penetrering. Jeg hadde krepert av kjedsomhet dersom det hver bidige gang skulle suges eller runkes til utløsning, og mannen ikke hadde egen interesse for penetrering. Jeg liker alt, men det er ingenting jeg har lyst på hele tiden. Uansett om det var kun oral, kun runking, kun piv eller kun anal som fikk mannen i mål hadde det vært drittkjedelig at det ikke var mulig å variere "finalen". Tre ganger på samme måte etter hverandre, og jeg hadde vært lei den måten. Dermed hadde min lyst falt som en sten. En mann som bare å motta oral for å komme i mål hadde hatt en ivrig kvinne første gang, andre gang hadde jeg ønsket annen avslutning og vært mer lunken, og tredje gang hadde jeg tenkt "Nei ikke faen, dette fungerer ikke for meg!" Anonymkode: bd286...6f7 Det er bra vi er forskjellige. Leser jo at du er akkurat likedan som de kvinnene jeg har hengt med. Det forventes at jeg skal behage deg og motsatt da dør du av kjedsomhet. Jeg penetrerer hver gang. Lager ikke noe styr utav det selv om det er mange ting jeg synes er bedre. Jeg missliker det jo ikke for jeg liker å leke litt med dama og roterer penis, kjøre helt i bunn, bare tease i åpningen med penisen samtidig som tempo justeres etter hvilken feedback hun kommer med. De blir åpenbart "gale" når jeg holder på og mange av dem sier i ettertid at sexen med meg er noe de savner så noe riktig må jeg ha gjort. Jeg får orgasme ved penetrering, men orgasmen jeg får ved oral er mye kraftigere og bedre. Forskjellen er 50%. Dette kommer av at jeg blir mye kåtere ved oral. Men innimellom hadde det vært fint å få sine egne maxnytelser oppfyllt, men leser jo her at det blir som forventet bare kjedelig. Jeg har i min over 20 år lange seksuelle karriere opplevd kun fåtall av ganger der jeg har opplevd det jeg ønsker. Det var i fjor høst det skjedde første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 29. mai 2020 #118 Del Skrevet 29. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har vært veldig uheldig med de damene du har hatt sex med Anonymkode: 1c2ff...749 Egentlig ikke. Jeg tror man må være litt heldig for å treffe på en kvinne som er god på å suge. Baserer man den infoen vi har på kvinners beskrivelse og tilbakemeldinger på hva de fleste av dem syntes om peniser, så gir det Hr.Aktiv skriver en god pekepinn på at de aller fleste kvinner er dårlige på å behandle en penis. Ikke alle, men veldig mange. Bare så det er sagt. Det høres nok kontroversiellt ut, men kvinner flest syntes jo penis er et nødvendig onde og noe de spontant sier æsj til. Det er helt åpenbart at mange kvinner ikke bryr seg om mannens kjønnsorgan. Man kan ikke være god til å suge en mann når man missliker synet av penis. Sånn er det bare. Legg til at det utelukkende har vært og er fokus i samfunnet på hvordan gi kvinner nytelse, så er det ikke rart mange ikke har peiling på hvordan de skal suge bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2020 #119 Del Skrevet 29. mai 2020 7 minutter siden, HarryDotter skrev: Egentlig ikke. Jeg tror man må være litt heldig for å treffe på en kvinne som er god på å suge. Baserer man den infoen vi har på kvinners beskrivelse og tilbakemeldinger på hva de fleste av dem syntes om peniser, så gir det Hr.Aktiv skriver en god pekepinn på at de aller fleste kvinner er dårlige på å behandle en penis. Ikke alle, men veldig mange. Bare så det er sagt. Det høres nok kontroversiellt ut, men kvinner flest syntes jo penis er et nødvendig onde og noe de spontant sier æsj til. Det er helt åpenbart at mange kvinner ikke bryr seg om mannens kjønnsorgan. Man kan ikke være god til å suge en mann når man missliker synet av penis. Sånn er det bare. Legg til at det utelukkende har vært og er fokus i samfunnet på hvordan gi kvinner nytelse, så er det ikke rart mange ikke har peiling på hvordan de skal suge bra. Hadde det gått å gitt deg hundre likes her så hadde du fått det bare av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er mann Skrevet 29. mai 2020 #120 Del Skrevet 29. mai 2020 Det varierer nok fra person til person. Jeg er nok mer opptatt at vi begge skal få orgasme enn det hun er. Jeg vil gjerne at hun skal komme hver gang vi har sex, men hun har sagt klart og tydelig fra at det er ikke så viktig for henne. For henne så betyr nok det intime ved sex like mye som å få orgasme. For meg er både intimiteten og det å komme like viktig. Hun inviterer gjerne til en rask kjappis hvis situasjonen tilsier det, og da handler det kun om å få ned buksene og peise på i ca. 5 minutter, så er hun fornøyd, har kanskje noe med spenningen og anledningen. Jeg synes det er helt greit, siden den berømte tidsklemma + 2 barn i hus begrenser anledningene og tiden mye. Det hender også at jeg bare gjør det godt for henne, og noen ganger onanerer vi sammen. Og selvfølgelig har vi sex hvor vi har bedre tid, men det er mer sjelden. Regner med at det kommer seg igjen når barna blir større og er mer borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå