Gå til innhold

MÅ damer komme under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er orgasme et must,  og det er en stor skuffelse dersom jeg ikke kommer. 

Heldigvis er jeg effektiv, og som regel ferdig med 2-3 orgasmer etter toppen 5 min. Etter det blir jeg lei og avtent.  

Anonymkode: ab772...29d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg er orgasme et must,  og det er en stor skuffelse dersom jeg ikke kommer. 

Heldigvis er jeg effektiv, og som regel ferdig med 2-3 orgasmer etter toppen 5 min. Etter det blir jeg lei og avtent.  

Anonymkode: ab772...29d

Det er slike damer jeg også klarer å finne. Når de er ferdige er sexen ferdig. De er ihvertfall fornøyde i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke mye vanskeligere for en dame å komme?

Anonymkode: 7d8d8...a3d

Ikke alltid, det er lettere for meg å komme enn for mannen. Det er individuelt, som det meste ved sex 😊

Anonymkode: d27b8...a51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv under ons forventer du orgasme?

Jeg har ikke ons. Men jeg tenker om jeg skulle hatt det så hadde jeg avbrutt og gått hjem om ikke min nytelse også var prioritert. Hvem vil bare være noe for tømme seg i, sex skal jo være noe som er gøy og godt for begge parter, ikke bare den ene. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, må og må. Det kommer litt an på, men det er jo klart at sexen blir noe helt annet når jeg får orgasme.

Vil ofte ha mer de gangene det bare har vært han som har kommet, men da har det gjerne bestått i at han har penetrert meg og så har ikke jeg vært "med". 

Jeg synes min orgasme er like viktig som hans og synes det er litt slapt at min orgasme eller nytelse skal nedprioriteres fordi det tar litt mer tid enn 3 jukk for å bli ferdig. 

Det kan være deilig å bli penetrert, men da må jeg være tent og det er ekstra deilig etter en orgasme. 

Har heldigvis stort sett vært borte i menn som liker å både slikke og fingre og som synes at det at jeg nyter er viktig også. 

Anonymkode: b7121...468

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke orket å ha sex uten å få orgasme. Jeg hadde blitt frustrert og absolutt ikke følt meg ferdig. Nå kommer jeg heldigvis lett da, og bruker kroppen slik at jeg får stimulert klitoris ved penetrering uten at jeg trenger å bruke fingrer eller andre hjelpemidler. Vet også godt hvordan jeg skal bruke musklene der nede slik at jeg nesten kan bestemme når jeg skal få orgasme. Venter alltid til mannen er klar. 

Kan hende dette hadde vært anderledes om jeg slet med å få orgasme, da hadde det kanskjee vært ok med sex uten. 

Anonymkode: 374c7...004

Hvordan bruker du kroppen for å få orgasme ? 🤓hva mener du? 

Anonymkode: 33f1b...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv under ons forventer du orgasme?

Forventer? Hvorfor i all verden er det et problem at kvinner også vil nyte sex og få orgasme? Er det virkelig SÅ mange menn som kun bryr seg om seg selv?

Jeg har ikke sex for det gir meg lite og disse holdningene gir meg ikke lyst til å prøve igjen akkurat..grøss.

Anonymkode: b4733...8ef

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må og må. Jeg slakter ikke mannen om jeg en gang innimellom ikke har fått orgasme, men jeg hadde antagelig gått lei av sex om min orgasme ikke var viktig, og jeg sjelden /aldri fikk det. 

Det tok en stund fra jeg debuterte seksuelt til jeg selv knakk koden til å kunne få orgasme med en mann, og også hadde gjort meg ferdig med så unge menn at min orgasme ikke var noe de skjønte at manglet, så lenge de fikk sitt, men jeg må jo si at interessen for å ha sex steg veldig da jeg også fikk orgasme. Det var først da det gikk fra småhyggelig tidsfordriv (ikke bestandig noe småhyggelig heller, om jeg skal være ærlig, for til tider medførte uerfarne gutter regelrett ubehag, slik de kjørte på) til noe jeg virkelig hadde lyst på og glede av. 

Nå, som voksen og erfaren kvinne, må jeg innrømme at jeg ikke hadde bare mistet interesse for sex om en mann ikke brydde seg med min orgasme, men hadde mistet interessen for mannen totalt sett. 

Jeg hadde langt mer tålmodighet og raushet i forhold til egoistiske gutter da jeg selv ikke kunne sex noe særlig godt. Hadde en mann behandlet kroppen min slik er par av mine første erfaringer gjorde, nå når jeg vet bedre, så hadde jeg mest sannsynlig reist meg opp og gått, om han ikke straks tok tilbakemeldingen om at "Hei du, vi er liksom to som skal ha det bra." 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere?

Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere.

Kommer an på. Jeg vil gjerne komme hver gang, det er ikke slik at man må bruke en time på å få meg til å komme. Kan lett komme i doggy og om jeg er på topp og rir frem og tilbake, altså glir klitoris mot mannen. Mennene jeg har vært med har alltid hatt lyst til at jeg skal komme også, eventuelt slikka meg til orgasme før sex. Sexen er jo over når mannen har kommet pga han ikke får penis hard igjen (min erfaring). Godt jeg kun har vært med menn som har brydd seg om min seksuelle nytelse og ikke bare sin egen 

Anonymkode: 9b8cf...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ikke komme hver gang jeg har sex. Mye av det andre man kan gjøre er vel så godt som en orgasme eller to. Har uansett ikke sex med en jeg ikke kjenner, så da vet han hvilke knapper som skal trykkes på:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så godt md penetrering for dere damer?

Hos oss menn er det jo godt, men det bare bygger seg opp til orgasme hos oss menn. Vet ikke om det er slik hos dere og.

Følelsen av pikk i fitte er godt. 
hos meg bygger deg seg opp mot orgasme, gjerne flere ganger, før det eksploderer 😃 

Anonymkode: dce33...b51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du syns penetrering er så digg altså?

Jeg er av den litt mer kinky typen, så jeg holder på med mer enn penetrering 🙃

Anonymkode: f4a43...714

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere?

Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere.

Nei, det går langt ifra hver gang vi har sex. Men det er veldig godt for det. Spesielt et punkt man treffer inni der som nesten får tårekanalene mine til å sprute😅 Blir ikke skuffa om jeg ikke kommer vaginalt. Kvinne32

Anonymkode: 5f822...ac6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det er vanskelig for meg å komme, så jeg gidder bare å jobbe mot en orgasme om jeg virkelig, virkelig har lyst. Synes sex er digg uten at jeg kommer. Om jeg er med en fyr, så bruker jeg å si at han ikke skal tenke på det, og at om jeg har lyst til å komme, så sier jeg ifra og tar mer kontroll for å få det til å skje. (jeg vet hvilken stilling og hva som skal til for å få det til å skje). Dessverre er det menn som tror det er en slags utfordring og SKAL få meg til å komme. Det finnes ingenting de kan gjøre for å få meg til å komme; jeg må ta styringen selv for at det skal skje, og når de absolutt skal prøve selv om jeg sier nei, så mister jeg lysten på sex med de. At de ikke hører på det jeg sier er ikke sexy. 

Anonymkode: dfdc9...8b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke mye vanskeligere for en dame å komme?

Det er ikke mye vanskeligere for en dame å komme. Jeg tror jeg kan slå de fleste menn ned i støvlene på hvor fort jeg kan komme ved onanering. Få sekunder om jeg ønsker. (Det ønsker jeg som regel ikke.) 

Det er selvsagt mye vanskeligere for kvinner å komme om gutter og menn bare kjører på med det som kun er godt for dem, og mange gutter og menn er dessverre så egoistiske, selv om de forventer at kvinner gjør ting som i hovedsak kun er for dem. (Suging for eksempel. Vi har ikke klitoris i munnen. Eller forventer analsex, selv om kvinnen er en av dem som ikke bare IKKE nyter, men nesten gråter av det.) 

Jeg føler at seksuelt går det et klart skille mellom gutter og MENN. Menn bryr seg som regel om at kvinner skal ha det bra også. Gutter er jeg fryktelig glad for at jeg er ferdig med.

Så er det dessverre noen som egentlig aldri blir MENN i dette, men de har voksne kvinner som regel vett til å dumpe. Unge og uerfarne kvinner er ikke like kloke. 

Det ville nok vært vanskeligere for menn å komme også, om kvinner var fullstendig egoistiske i sengen. Det bare gikk i hva som er best for oss, og så rullet vi oss fornøyde bort når vi hadde fått vår orgasme, for da var det ferdig.

Det er dessverre den opplevelsen mange kvinner får med sex, til de finner mann som skjønner at begge to skal ha det bra. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Trolltunge skrev:

Det er ikke mye vanskeligere for en dame å komme. Jeg tror jeg kan slå de fleste menn ned i støvlene på hvor fort jeg kan komme ved onanering. Få sekunder om jeg ønsker. (Det ønsker jeg som regel ikke.) 

Det er selvsagt mye vanskeligere for kvinner å komme om gutter og menn bare kjører på med det som kun er godt for dem, og mange gutter og menn er dessverre så egoistiske, selv om de forventer at kvinner gjør ting som i hovedsak kun er for dem. (Suging for eksempel. Vi har ikke klitoris i munnen. Eller forventer analsex, selv om kvinnen er en av dem som ikke bare IKKE nyter, men nesten gråter av det.) 

Jeg føler at seksuelt går det et klart skille mellom gutter og MENN. Menn bryr seg som regel om at kvinner skal ha det bra også. Gutter er jeg fryktelig glad for at jeg er ferdig med.

Så er det dessverre noen som egentlig aldri blir MENN i dette, men de har voksne kvinner som regel vett til å dumpe. Unge og uerfarne kvinner er ikke like kloke. 

Det ville nok vært vanskeligere for menn å komme også, om kvinner var fullstendig egoistiske i sengen. Det bare gikk i hva som er best for oss, og så rullet vi oss fornøyde bort når vi hadde fått vår orgasme, for da var det ferdig.

Det er dessverre den opplevelsen mange kvinner får med sex, til de finner mann som skjønner at begge to skal ha det bra. 

Helt 100% enig med deg. Jeg mistet interessen for sex pga dårlige erfaringer men er sikker på at jeg hadde funnet den igjen om sexen ble noe begge 2 fikk noe ut av. Og komme fort kan jeg lett på egenhånd så det er ikke det at man bruker lang tid men at menn flest ikke gidder å bry seg om partneren.

Anonymkode: b4733...8ef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er vanskelig for meg å komme, så jeg gidder bare å jobbe mot en orgasme om jeg virkelig, virkelig har lyst. Synes sex er digg uten at jeg kommer. Om jeg er med en fyr, så bruker jeg å si at han ikke skal tenke på det, og at om jeg har lyst til å komme, så sier jeg ifra og tar mer kontroll for å få det til å skje. (jeg vet hvilken stilling og hva som skal til for å få det til å skje). Dessverre er det menn som tror det er en slags utfordring og SKAL få meg til å komme. Det finnes ingenting de kan gjøre for å få meg til å komme; jeg må ta styringen selv for at det skal skje, og når de absolutt skal prøve selv om jeg sier nei, så mister jeg lysten på sex med de. At de ikke hører på det jeg sier er ikke sexy. 

Anonymkode: dfdc9...8b2

Syns du selve penetrereringen er digg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint ha kjappiser hvor jeg ikke trenger å komme, i og med at det tar lengre tid for meg enn det gjør for han. Men skal vi ha skikkelig sex, skal vi begge få oppleve et høydepunkt før vi avslutter. Unntak er selvfølgelig om en av oss har en dårlig dag og sliter med å komme, men det gjelder altså ikke bare meg. 

Synes flere menn burde fokusere på klitorisstimulering og oralsex FØR penetrering, da kvinner flest faktisk kan få orgasme flere ganger i løpet av én økt og fortsatt klare å fortsette, i motsetning til menn. Det verste jeg vet om er menn som bare peiser på helt til de kommer, også er de ferdige. For min del handler sex like mye om å tilfredsstille partneren min, ikke bare meg selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips: Finn dere en mann som vet hva han holder på med ;)

Så lover jeg at disse svarene blir veldig annerledes. 

Anonymkode: f703e...3c6

Lov det du. Det er ikke akkurat uvanlig at kvinner sliter med å komme, selv alene. Jeg kan ikke komme ved hjelp av fingre, har prøvd på det i 10 år og det GÅR ikke. Det eneste som funker er vibrator, lykke til med å stille opp mot det. Mannen må gjerne "vite hva han holder på med", på enkelte er det ikke verdt en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det ikke er kona som kommer under sexen, for da kan jeg tenke meg det blir et himla oppstyr. Men damer må gjerne komme under sexen, og det er et pluss visst de ikke bare kommer men går også.

Anonymkode: e66a5...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...