AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #21 Del Skrevet 27. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke. Skal utrolig mye til før jeg kommer, så det er noe jeg sjeldent gjør. Men sex er digg uansett. God sex kommer ikke an på om jeg får orgasme eller ikke. Anonymkode: f4a43...714 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg tar feil, men sexen er vel ferdig så fort mannen kommer? Er vel ihvertfall slik hos de aller fleste, finnes såklart unntak. Anonymkode: 7d8d8...a3d 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Annerledes for oss men tror jeg, fordi er faktisk noen damer som nyter bare penetrering. Menn må komme så å si alltid. Anonymkode: 7d8d8...a3d Tips: Finn dere en mann som vet hva han holder på med Så lover jeg at disse svarene blir veldig annerledes. Anonymkode: f703e...3c6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. mai 2020 #22 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere? Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere. Anonymkode: 7d8d8...a3d Det er jo litt nedtur hvis hun ikke klarer å komme, synes jeg. Men det pleier ikke å være noe problem. Har også registrert at noen kvinner synes det er enda deiligere med samleie etter å ha blitt slikket til orgasme først. Endret 27. mai 2020 av jabx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 27. mai 2020 #23 Del Skrevet 27. mai 2020 Kvinner er helt forskjellig enn menn og trenger mye mer stimuli for å få orgasme. Mens med menn tar det 1-5 minutter om man peiser på. Med ONS gir jeg en god faen. Og det gjør 98% av menn og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #24 Del Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, iskremm skrev: Kvinner er helt forskjellig enn menn og trenger mye mer stimuli for å få orgasme. Mens med menn tar det 1-5 minutter om man peiser på. Med ONS gir jeg en god faen. Og det gjør 98% av menn og. Om du hadde brukt 1-5 minutter på klitorisstimuli så hadde også kvinnen kommet. Så kvinner trenger ikke nødvendigvis mer stimuli, men noe annet enn penetrering. Anonymkode: 0bbac...f72 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 27. mai 2020 #25 Del Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du hadde brukt 1-5 minutter på klitorisstimuli så hadde også kvinnen kommet. Så kvinner trenger ikke nødvendigvis mer stimuli, men noe annet enn penetrering. Anonymkode: 0bbac...f72 Ja sant. Men det med ONS er vel sant? Svært sjeldent damer kommer under ons, oftest kommer bare mannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #26 Del Skrevet 27. mai 2020 Jeg hadde ikke orket å ha sex uten å få orgasme. Jeg hadde blitt frustrert og absolutt ikke følt meg ferdig. Nå kommer jeg heldigvis lett da, og bruker kroppen slik at jeg får stimulert klitoris ved penetrering uten at jeg trenger å bruke fingrer eller andre hjelpemidler. Vet også godt hvordan jeg skal bruke musklene der nede slik at jeg nesten kan bestemme når jeg skal få orgasme. Venter alltid til mannen er klar. Kan hende dette hadde vært anderledes om jeg slet med å få orgasme, da hadde det kanskjee vært ok med sex uten. Anonymkode: 374c7...004 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 27. mai 2020 #27 Del Skrevet 27. mai 2020 Må ikke komme, men er så heldig at jeg lett kommer opptil flere ganger. Orgasme er ikke målet for min del -men leke, nytelse og nærhet. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. mai 2020 #28 Del Skrevet 27. mai 2020 Jeg kan godt ha sex uten å komme. Det spørs mye på hvor dama er i løypa og hvor mye innsats hun gidder å legge i det. Jeg er ingen fan av å penetrere, men gjør det for damas del og alle ser ut til å elske akkurat det. Noen ganger kan jeg slippe meg fri og komme etter en god stund spesielt hvis dama er god og viser at hun liker dette. Da synes jeg det er gøy. Jeg gjør det jeg kan for at dama skal ha det best mulig og alt for å oppfylle akkurat det. Er flink til å lytte og justere meg slik hun vil og treffe hennes punkt sånn og slik. Noen ganger hjelper hun til noe jeg liker. Ta ansvar for egen nytelse er veldig bra. Motsatt føler jeg ikke det er helt der. Det forventes at vi menn er fornøyd bare vi får duppe den og sprute i musa. Det er en så enkel og bortkastet tankegang som du kan få det. Da orker jeg ikke å gjøre meg ferdig og går direkte over i kosemodus istedet. Er vi i datingfasen og dette ikke bedrer seg iløpet av et par tre ganger dumper jeg nå. Gir jeg dem en sjanse så blir det flere timer med kos i håp om at hun skal finne på å fullføre. Veldig skjelden skjer det. Men hennes orgasme er ihvertfall fikset de gangene de klarer å komme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 27. mai 2020 #29 Del Skrevet 27. mai 2020 Jeg må i alle fall. Det er rett og slett en ordentlig nedtur å ikke komme. Den gode nyheten er at det ikke er din jobb å få henne til å gjøre det. Det må hun ta ansvar for selv gjennom å bli godt nok kjent med kroppen sin til å vite hva den liker og trenger, og så være en aktiv part slik at hun får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #30 Del Skrevet 27. mai 2020 Jeg elsker sex selv om jeg ikke får orgasme. Jeg sliter ofte med å komme, men det betyr ikke at jeg ikke nyter sexen. Jeg elsker penetrering, jeg elsker å stimulere klitoris, men dessverre så er det vanskelig for meg å nå klimaks. Bruk av vibrator hjelper, men ikke bestandig at man har det for hånden. Sex er mye mer enn bare orgasme Anonymkode: e4390...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 27. mai 2020 #31 Del Skrevet 27. mai 2020 Om en mann ikke får meg til å komme 2-10 ganger under sex så har han ikke noe å tilby meg. Jeg hadde ikke giddet å investert et sekund i en fyr som ikke hadde gitt meg masse orgasmer. Jeg kan kanskje høres krevende ut, men jeg gir såpass mye tilbake at mine menn kommer tilbake igjen og igjen❤😈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 27. mai 2020 #32 Del Skrevet 27. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Annerledes for oss men tror jeg, fordi er faktisk noen damer som nyter bare penetrering. Menn må komme så å si alltid. Anonymkode: 7d8d8...a3d Du virker uerfaren og kunnskapsløs. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #33 Del Skrevet 27. mai 2020 Forventer dere damer å komme under ONS? Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 27. mai 2020 #34 Del Skrevet 27. mai 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mye vanskeligere for en dame å komme? Anonymkode: 7d8d8...a3d Nei. Ikke for alle. Du må gjøre det rett på damer, men noen har problemer med å komme uansett. Vet ikke hvorfor. Det er bare sånn. Finnes menn også som ikke får til å komme selv om det er sjelden. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg tar feil, men sexen er vel ferdig så fort mannen kommer? Er vel ihvertfall slik hos de aller fleste, finnes såklart unntak. Anonymkode: 7d8d8...a3d Nope. Kun hvis det er snakk om damer som ikke kan komme av forskjellige årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 27. mai 2020 #35 Del Skrevet 27. mai 2020 De må ikke, men når menn lurer på hvorfor dama er så mye mindre interessert i sex enn dem så gjør jeg meg noen tanker om innsatsen....vi er ikke så ulike, så med en man kommer med de fleste ganger blir man jo lysten på hele tiden, mens er det aldri så blir det jo bare jobb... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #36 Del Skrevet 27. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere? Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere. Anonymkode: 7d8d8...a3d Dette er ikke et enkelt ja nei spørsmål. Det vil være veldig individuelt. Jeg har vært nært å prøve å fake en orgasme, da mannen jeg var med ikke ville gi opp før jeg fikk en orgasme. Så i det tilfelle, nei en orgasme var ikke nødvendig, for jeg «ble ferdig» halveis, selv uten en orgasme. Penetrering kan være deilig, men det gir meg ikke orgasme (har ikke til nå gjort det). Det gir blant annet nærhet. Men liker jeg at mannen prøver å gjøre at jeg oppnår en orgasme via klitorisstimulering? Ja. Gjerne på forhånd før han begynner penetrering. Men om det ikke skjer, så ønsker jeg at han ikke tar på seg rollen som «macho man, kvinne må komme, jeg har magisk penis» 😐 for ja det er greit at jeg ikke kommer noen ganger. Jeg skriver «at jeg ikke kommer», for det vil ikke være likt for alle kvinner. Vil anbefale deg å faktisk snakke om dette med hvem enn du har sex med, slik at dere begge vet hvilke forventninger både du og hun har for seansen. Anonymkode: b679f...480 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 27. mai 2020 #37 Del Skrevet 27. mai 2020 Ja, vil ha orgasme hver gang. Tror det er like frustrerende for oss kvinner som menn om man ikke får orgasme, så det burde virkelig være et mål for å få begge i mål. Og nesten de eneste gangene jeg greier å få vaginal orgasme er om jeg har fått klitoris orgasme først, så får sjelden orgasme av penetrering alene. Sex er i de fleste tilfeller greit uten orgasme, nærheten og alt det der er godt. Men hadde det vært noe som skjedde ofte så hadde det vært mer en irritasjon og frustrasjon om ikke min orgasme også ble prioritert. Kan jo bare tenke hvor frustrert du selv ville ha blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #38 Del Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, FluffyJuggernaut skrev: Ja, vil ha orgasme hver gang. Tror det er like frustrerende for oss kvinner som menn om man ikke får orgasme, så det burde virkelig være et mål for å få begge i mål. Og nesten de eneste gangene jeg greier å få vaginal orgasme er om jeg har fått klitoris orgasme først, så får sjelden orgasme av penetrering alene. Sex er i de fleste tilfeller greit uten orgasme, nærheten og alt det der er godt. Men hadde det vært noe som skjedde ofte så hadde det vært mer en irritasjon og frustrasjon om ikke min orgasme også ble prioritert. Kan jo bare tenke hvor frustrert du selv ville ha blitt. Selv under ons forventer du orgasme? Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #39 Del Skrevet 27. mai 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du hadde brukt 1-5 minutter på klitorisstimuli så hadde også kvinnen kommet. Så kvinner trenger ikke nødvendigvis mer stimuli, men noe annet enn penetrering. Anonymkode: 0bbac...f72 Dette er ikke sant, en mann brukte en gang 30-40 min på klitoris, tunge og fingre, og jeg klarte ikke komme i mål. Hvorfor? For jeg ikke klarte å slappe av, og ikke minst for man kan bli litt stuck i at man må være i samme posisjon som alltid for å få en orgasme, og han gjorde definetivt ikke slik jeg pleier å gjøre selv, blant annet så så beveget han fingrene «feil vei» på klitoris. Så 1-5 min på klitoris, gir ikke alle kvinner en orgasme alltid. For det er veldig mye mer involvert i en orgasme enn bare stimulering. Anonymkode: b679f...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #40 Del Skrevet 27. mai 2020 5 minutter siden, pautina skrev: De må ikke, men når menn lurer på hvorfor dama er så mye mindre interessert i sex enn dem så gjør jeg meg noen tanker om innsatsen....vi er ikke så ulike, så med en man kommer med de fleste ganger blir man jo lysten på hele tiden, mens er det aldri så blir det jo bare jobb... Helt enig! Tenker nøyaktig de samme hver gang jeg hører noen klage over lite sex. Ja, jeg forventer at begge to får orgasme under sex. Anonymkode: df39d...f98 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå