Gå til innhold

Tinder! Mistet troen på menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opprettet en profil. Har sveippet alle til høyre. Masse match, men det er sexdates eller i forhold de aller fleste. Rett å slett trist. Er det sånn det er blitt etter disse appene kom? Utroskap og bare ligge rundt uten forpliktelser. Hva er grunnen til at ikke folk vil være tro og i forhold? 

Anonymkode: ce7f6...4ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trekker raske slutninger. Det står at de er i et forhold, men ingenting om at de er utro. For alt du vet kan de leve i åpne forhold hvor partner er informert om hva som skjer. For alt du vet ønsker han å finne en til å forplikte seg til i et trekantforhold. 

Kanskje ønsker de bare å være utro, men så er de ikke særlig smart som skriver at de er i forhold, på tinder. Skriv til han og spør om hva som er årsaken så får du sikkert bekreftet at han ikke er noen diamant akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er mange menn som ikke er slik, men da får man jo stort sett ingen likes. Grovt forenklet er det slik at de mennene du matcher med er de som ligger mye rundt fordi mange er interessert i dem i utgangspunktet, mens de du sannsynligvis ikke matcher med oppleves som kjedelige fordi de har en annen type personlighet som ikke er like direkte. Da har du valget om å velge en du tenner på momentant som har masse mer eller mindre uønsket bagasje eller en som vil være bedre egnet på sikt. Kvinner klager ofte på manglende kjemi, men som mann er ikke det noe jeg personlig kjenner noe til før etter flere møter. De fleste kvinner må etter det de forteller kjenne noe med en gang, og den utålmodigheten gjør nok at mange kun liker og dater de du klager på.

Anonymkode: e8b21...9c3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er bare søppel. Jeg har vært der i 2 år. Enda har ikke en seriøs mann dukket opp

Anonymkode: 97d2a...a78

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den appen høres ut som en app for sosiopater. Drastisk utsagn kanskje, men hører nesten aldri noe godt om det

Anonymkode: 6f374...36c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler turvenn.no. Fant en skikkelig bra fyr der. Faktisk han jeg vil ha for alltid.

Anonymkode: 6fa1b...765

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler turvenn.no. Fant en skikkelig bra fyr der. Faktisk han jeg vil ha for alltid.

Anonymkode: 6fa1b...765

Takk for tips 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er bare søppel. Jeg har vært der i 2 år. Enda har ikke en seriøs mann dukket opp

Har prøvd det og som sag til nå ikke noe hell. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo masse seriøse menn der. De fleste av mine venner er der, de er greie folk med utdanning, jobb og egen bolig. Men de sveipes til venstre, og gir opp.

Anonymkode: e530d...935

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo masse seriøse menn der. De fleste av mine venner er der, de er greie folk med utdanning, jobb og egen bolig. Men de sveipes til venstre, og gir opp.

Hvorfor skulle de blitt sveippet til venstre? Er de mindre pen? 

AnonymBruker
Skrevet

Har også møtt flere seriøse menn på tinder.

Anonymkode: 95b4a...f35

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert de med bare bilder av bar overkropp og hvor du ser tydelig at de er høye på seg selv.. hvis så, ja da sveipet de rett til venstre.

skjønner ikke poenget med bilder av baris, får null poeng fra meg på det.. 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fellesnevneren her er deg.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert de med bare bilder av bar overkropp og hvor du ser tydelig at de er høye på seg selv.. hvis så, ja da sveipet de rett til venstre.

Jeg sveiper ikke de du beskriver der til høyre. Synes ikke noe om baris osv. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Just now, AnonymBruker said:

De er sjenerte, litt nerdete typer. Ikke så flinke med bilder eller flørtete tekst. Noen av dem er kjekke, andre mindre kjekke. Ingen av dem er typen til å ha barisbilder eller for den saks skyld toppturbilder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Fellesnevneren her er deg.

Og veldig mange andre som opplever det samme. 

Fellesnevneren er at det finnes bare menn som vil ligge. Hører folk sier det er seriøse der men hvor? Man kan sveipe bort de kjekkeste og komme til de stygge men tror du de er mer seriøse? Nei

Anonymkode: 43e3d...cd7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og veldig mange andre som opplever det samme. 

Fellesnevneren er at det finnes bare menn som vil ligge. Hører folk sier det er seriøse der men hvor? Man kan sveipe bort de kjekkeste og komme til de stygge men tror du de er mer seriøse? Nei

Da er det to muligheter: Enten sveiper du bort de seriøse, eller så har han jo rett da. Det kan være de vil ha forhold, men at de oppfatter deg som useriøs eller uinteressant for forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er sjenerte, litt nerdete typer. Ikke så flinke med bilder eller flørtete tekst. Noen av dem er kjekke, andre mindre kjekke. Ingen av dem er typen til å ha barisbilder eller for den saks skyld toppturbilder.

Hmm.. Hvis så, send dem over🤩

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan sikkert være mange grunner, men ofte er det nok fordi det er vanskelig å få til gode bilder. Kvinner har gjerne fotografiinteresserte venninner. Jeg prøver å finne bilder som ser ok ut, men opplever ofte at ansiktet blir "ødelagt" av Tinders komprimering. Ender ofte opp med å måtte velge det tredje eller fjerne beste bildet i en serie fordi ansiktet ser helt merkelig ut på de andre, men da er jo ikke bildet mer enn sånn passe i utgangspunktet. Får stadig kommentarer om at bildene mine er litt så-som-så, men at de synes jeg er veldig kjekk når vi faktisk møtes. På Happn fikk jeg nylig 5-6 ganger flere likes da jeg registrerte meg på nytt med et litt (etter min vurdering) bedre hovedbilde enn jeg gjorde forrige gang jeg var der. Samme tekst og samme bilder ellers.

Anonymkode: e8b21...9c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det to muligheter: Enten sveiper du bort de seriøse, eller så har han jo rett da. Det kan være de vil ha forhold, men at de oppfatter deg som useriøs eller uinteressant for forhold.

Ja glemte den delen med at de er også ganske kravstore. Nei hadde lyst til å finne en mann men lysten forsvant fort..kunne ønske det fantes seriøse gode menn men det er mangelvare idag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...