AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Sex for første gang med en man dater..i hvor stor grad bør det være vellykket? Hva kan man forvente? Kan menn også være usikre og sjenerte så ting blir klønete og rart, at jeg ikke får orgasme osv, kan det gå seg til? Eller er dette grunn nok til å droppe å bli bedre kjent? Vi bor i samme by og kunne tenkt meg å møte han igjen men.. Vil ha good sex Anonymkode: 850ae...b9a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Sex første gang (eller de første gangene) er sjelden fullstendig fyrverkeri. Vanligvis tar det tid å bli vant til hverandre og bli kjent med hva den andre liker. Ville vært tålmodig Anonymkode: 43ac8...47a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Første gang med mannen min var litt klein, han var nervøs og hjertet hans dunka så hardt at jeg fikk vondt i hodet😂 og vi kjente ikke hverandre så godt, og iallefall ikke kroppene til hverandre. Jeg likte uansett å ha sex med han, var dritforelska. Først etter et år fant vi "vår greie", som funker for begge, og nå er sexen helt magisk Anonymkode: 7a16e...353 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Første gang er jo bare som oppvarming å regne. Går det over et år siden sist føles det som å være en uerfaren jomfru uansett, i hvert fall for meg. Synes ikke det gjør noe, det kommer seg fort uansett. Anonymkode: b3b6e...f79
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Sitat Kan menn også være usikre og sjenerte så ting blir klønete og rart Lurer du virkelig på dette? At det er noe som bare kvinner føler. Det er mye usikkerhet menn kan ha rundt sex. Ikke komme for fort, ikke for sent (eller i hele tatt), ikke vere for puslete eller for tøff, penisstørrelse (favoritt her på kg), passe på at det er fantastisk for partner, osv.. Det kan vere ganske vanlig for menn (spesielt unge eller uerfarne og med ny partner) at sex kan bli prestasjonsbasert. En slags prøve, der han føler han må "fylle de ulike checkboxene", ellers vil hun ikke møte han igjen (som ts), fortelle om den dårlige sexpartneren til venninner osv.. Det sier seg selv at det ikke er et bra mindset for god sex. Dette gjelder selvklart ikke for alle (eller de fleste), og hvordan det er for dere ts. Om dere trenger litt mer tid og trygghet, ikke passer i lag eller han bare er elendig, det må dere finne ut av. Anonymkode: 80d47...e0b
Jr.Garcon Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex for første gang med en man dater..i hvor stor grad bør det være vellykket? Hva kan man forvente? Kan menn også være usikre og sjenerte så ting blir klønete og rart, at jeg ikke får orgasme osv, kan det gå seg til? Eller er dette grunn nok til å droppe å bli bedre kjent? Vi bor i samme by og kunne tenkt meg å møte han igjen men.. Vil ha good sex Anonymkode: 850ae...b9a Hva tror du selv? Det må også to til for å danse tango, så en usikker-klønethet fra den andre parten skyldes fort at du ikke er en så perfekt partner som du selv tror - der du f.eks. åpenbart ligger og rynker på nesa helt oppgitt i tryne. Eller så kan man prøve varianten at man kun har sex med folk man har følelser for og er glad i - noe som påvirker hvordan sexen oppleves, men det er vel sånn folk sluttet med i 2002 kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå