Søta Skrevet 8. november 2005 #41 Skrevet 8. november 2005 Vi hadde pølser i brød! Kjempe populært.. god mat når en har litt alkohol i blodet, og enekelt å gjøre klart og rydde opp. Var i et bryllup hvor det ble servert fiskesuppe. Det var også godt - men MASSE arbeid.. endte med at de bestilte (og da måtte betale overtid) 2 servitører i 1,5 t ekstra - ikke billig... i tillegg trådde brudgommen til for å rydde opp..
kitekatt Skrevet 9. november 2005 #42 Skrevet 9. november 2005 Skal dere servere nattmat i bryllupet deres? I så fall, hva blir servert? Hilsen Anette ← Hmm...vi skal ha festen på restaurant, så tror det blir vanskelig med nattmat siden kjøkkenet sikkert stenger rundt 22. Og vi får vel ikke lov å ta med mat skulle jeg tro...
Huldra:) Skrevet 11. november 2005 #43 Skrevet 11. november 2005 Tror vi ender opp meg pølse og brød/lompe vi også
Murmelmy Skrevet 11. november 2005 #44 Skrevet 11. november 2005 Tror vi ender opp meg pølse og brød/lompe vi også ← Opplevd det før, du Når det er godt nok for kongefamilien i dåpen til Maud A, er det godt nok for oss vanlige dødelige...
kitekatt Skrevet 12. november 2005 #45 Skrevet 12. november 2005 (endret) Etter å ha lest denen tråden, tok jeg en telefon til restauranten vi skal ha bryllupet i og de sa det var greit at vi tok med nattmat selv De hjelper oss å servere den. Tenkte akkurat at chilenske empanadas må være tingen. Sånne innbakte piroger fylt med kjøttdeig, øk, oliven og kokt egg. nydelig fingermat også + at min stefar er chilensk, og han har flere venner som driver og lager disse billig Endret 12. november 2005 av kitekatt
Leiah Skrevet 2. november 2008 #46 Skrevet 2. november 2008 Pølse med brød/lompe og forskjellig tilbehør høres perfekt u:) Vi tenke å ha middag klokka 15 Kaffi og kaker klokka 19 Nattmat kl. 24
Antoinette Skrevet 2. november 2008 #47 Skrevet 2. november 2008 Når det er godt nok for kongefamilien i dåpen til Maud A, er det godt nok for oss vanlige dødelige... Ha ha det må ha vært litt av en dåp. Det var i Kronprinsbryllupet til Haakon og Mette-Marit det ble servert pølser til nattmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå