Gå til innhold

Bryllups-nattmat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde pølser i brød!

Kjempe populært.. god mat når en har litt alkohol i blodet, og enekelt å gjøre klart og rydde opp.

Var i et bryllup hvor det ble servert fiskesuppe. Det var også godt - men MASSE arbeid.. endte med at de bestilte (og da måtte betale overtid) 2 servitører i 1,5 t ekstra - ikke billig... i tillegg trådde brudgommen til for å rydde opp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal dere servere nattmat i bryllupet deres?

I så fall, hva blir servert?

Hilsen Anette  :)

Hmm...vi skal ha festen på restaurant, så tror det blir vanskelig med nattmat siden kjøkkenet sikkert stenger rundt 22. Og vi får vel ikke lov å ta med mat skulle jeg tro...

Skrevet

Tror vi ender opp meg pølse og brød/lompe vi også ;)

Skrevet
Tror vi ender opp meg pølse og brød/lompe vi også ;)

Opplevd det før, du ;)

Når det er godt nok for kongefamilien i dåpen til Maud A, er det godt nok for oss vanlige dødelige... :sjenert:

Skrevet (endret)

Etter å ha lest denen tråden, tok jeg en telefon til restauranten vi skal ha bryllupet i og de sa det var greit at vi tok med nattmat selv :) De hjelper oss å servere den. Tenkte akkurat at chilenske empanadas må være tingen. Sånne innbakte piroger fylt med kjøttdeig, øk, oliven og kokt egg. nydelig :) fingermat også + at min stefar er chilensk, og han har flere venner som driver og lager disse billig :)

Endret av kitekatt
  • 2 år senere...
Skrevet

Pølse med brød/lompe og forskjellig tilbehør høres perfekt u:)

Vi tenke å ha middag klokka 15

Kaffi og kaker klokka 19

Nattmat kl. 24

Skrevet
Når det er godt nok for kongefamilien i dåpen til Maud A, er det godt nok for oss vanlige dødelige... :sjenert:

Ha ha det må ha vært litt av en dåp.

Det var i Kronprinsbryllupet til Haakon og Mette-Marit det ble servert pølser til nattmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...