lol75 Skrevet 29. juni 2005 #21 Skrevet 29. juni 2005 Til dere som skal ha nattmat' date=' hvor tidlig er middagen?[/quote'] Vi har middag kl 1430..
Jannibrud Skrevet 29. juni 2005 #23 Skrevet 29. juni 2005 Vi skal vel ha middag ca. 14.30, må vel antagelig ha nattmat i kveldinga da ja...
Gjest Formosiss Skrevet 29. juni 2005 #24 Skrevet 29. juni 2005 Venninden min, som for øvrig hadde det flotteste bryllupet jeg har vært i, hadde paprikasuppe. Det var helt sykt godt.
tommeline Skrevet 29. juni 2005 #25 Skrevet 29. juni 2005 Vi skal ha grønnsakssuppe. Middagen er 17, og så blir det vel nattmat i 01-tiden. Siste bryllup jeg var i var det ikke nattmat, der begynte vi å forlate lokalet 0130, og da var det egentlig verken tid eller nødvendig med nattmat. Et annet bryllup jeg var i gikk vi i 0330-tiden, og da var det godt med pølse og lompe på slutten av festen...
Blueberry Skrevet 29. juni 2005 #26 Skrevet 29. juni 2005 Middag serveres kl 17.00 og nattmat serveres i 01-tiden.
Gjest Madam Felle Skrevet 29. juni 2005 #27 Skrevet 29. juni 2005 Vi kommer ikke til å ha nattmat, for jeg orker rett og slett ikke spise hele dagen. Må være andre ting en kan gjøre også Det blir plassert ut chips ol senere, og det får holde. Men så slutter vi av kl. 02.00, og for de som gjerne holder på til langt på natt er det sikkert lurt med nattmat
lol75 Skrevet 4. juli 2005 #28 Skrevet 4. juli 2005 Vi har middag kl. 1430, så jeg regner med at nattmaten serveres rundt midnatt.
Calla Skrevet 4. juli 2005 #29 Skrevet 4. juli 2005 Skal ikke ha nattmat selv, men et lite tips: gulasj! Har hatt det som nattmat på fester tidligere, og det er alltid en slager! Kan lages god tid i forveien, fryses ned og så varmes opp på dagen...
Gjest lindas Skrevet 4. juli 2005 #30 Skrevet 4. juli 2005 Vi kommer ikke til å ha nattmat, for jeg orker rett og slett ikke spise hele dagen. Må være andre ting en kan gjøre også Det blir plassert ut chips ol senere, og det får holde. det samme har jeg tenkt... Men så slutter vi av kl. 02.00, og for de som gjerne holder på til langt på natt er det sikkert lurt med nattmat men ettersom jeg ikke har noe anelse hvor lenge folk vil holde på kommer vi nok til å kjøpe inn ett eller annet som kan finnes fram ved behov... eks spekemat, for blir det ikke brukt i bryllupet kan det spises dagen(e) etterpå... be inn folk til dagen derpå lag eller noe...
dyveke Skrevet 4. juli 2005 #31 Skrevet 4. juli 2005 Vi lot det som var igjen fra koldtbordet og kakebordet stå framme utover kvelden, og varma også opp noen pølser rundt midnatt. De som ville gikk bare og forsynte seg uten at det var noen organisert nattmat, dermed ble det ikke noe avbrudd i festen. Kaffegjestene satt ekstra pris på å kunne forsyne seg med noe annet enn søte kaker.
Gjest Betty Boop Skrevet 4. juli 2005 #32 Skrevet 4. juli 2005 Vi serverte kanapeer fra halv fire til halv seks. Vi hadde middag fra halv seks og utover, 3 retter pluss litt ost og kjeks. Bryllupskake og kransekake litt etter at middagen var ferdig. Svigermor hadde bakt over hundre rundstykker og svigerfar hadde kjøpt inn oster til den store gullmedaljen som vi skulle ha som nattmat, men vi satte det aldri frem, folk var stappmette. Festen sluttet i 2-tiden. Vi endte opp med å servere nattmaten dagen etterpå i forbindelse med en brunsj vi hadde for gjestene våre.
Jannibrud Skrevet 4. juli 2005 #33 Skrevet 4. juli 2005 Vi har bestemt oss for å servere pølser m/lompe til nattmat, tror jeg blir bra ja:-) Hadde ikke hørt om det før her inne:-)
Poschi Skrevet 8. november 2005 #34 Skrevet 8. november 2005 Venninden min, som for øvrig hadde det flotteste bryllupet jeg har vært i, hadde paprikasuppe. Det var helt sykt godt. ← Kan du ikke fortelle litt mer om dette bryllupet, Formosiss? Hva var det som gjorde det spesielt vellykket? (Foruten paprikasuppen.. )
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #35 Skrevet 8. november 2005 Vi kjem til å sette fram restar frå koldtbordet og kakebordet utover natta dersom folk blir svoltne...
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #36 Skrevet 8. november 2005 I et bryllup jeg var i i sommer hadde de bestillt pizza fra den lokale pizza-sjappen til nattmat. Det var en stor suksess! Artig med noe litt annerledes. :rosasmil:
Murmelmy Skrevet 8. november 2005 #37 Skrevet 8. november 2005 Vi hadde pølser og det var en suksess! Utrolig nok spiste mange nattmat etter å ha stappet i seg middag og kaker. Kan anbefale pølser på det varmeste!
tommeline Skrevet 8. november 2005 #39 Skrevet 8. november 2005 Nattmat Er det vanlig i bryllup? ← Det er vel litt forskjellig. Har vært i fire bryllup i sommer (inkludert vårt eget), og det var nattmat i to av disse. Kommer jo an på når middagen er og når den er ferdig, og hvor lenge man legger opp til å holde på utover kvelden.
Vinterbrud-05 Skrevet 8. november 2005 #40 Skrevet 8. november 2005 De allerfleste blir sultne etter å ha drukket litt alkohol, så vi var fast bestemt på å ha nattmat. Vi skal ha sodd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå