Gjest Brunette89 Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Heisann ! jeg har fått øynene opp for en utdanning som heter advokatsekretær . Sitter foreløpig med ett veldig godt inntrykk og synes dette virker som det kan passe meg godt . Er det noen her inne som kan gi meg litt utdypende info utover det skolene skriver ? Hvordan er en gjennomsnittlig arbeidsdag , pluss/minus med yrket , arbeidsmuligheter etter endt studier osv ? På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Veldig, veldig vanskelig å få jobb som advokatsekretær. Anonymkode: 53a87...06b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Vanskelig å få jobb ja. Av ti i klassen er det bare én av oss som jobber som det i dag (er ni år siden vi gikk). Jeg tok juss etterpå, lettere å få jobb 😜 Anonymkode: dbd2a...8b4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Man bør like å trekke og servere kaffe, for å si det sånn.. Anonymkode: f964c...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 4 timer siden, Brunette89 skrev: Heisann ! jeg har fått øynene opp for en utdanning som heter advokatsekretær . Sitter foreløpig med ett veldig godt inntrykk og synes dette virker som det kan passe meg godt . Er det noen her inne som kan gi meg litt utdypende info utover det skolene skriver ? Hvordan er en gjennomsnittlig arbeidsdag , pluss/minus med yrket , arbeidsmuligheter etter endt studier osv ? På forhånd takk jeg har tatt den, lærte mye men ikke sjans å få jobb. Anonymkode: ea04d...19d
Gjest Brunette89 Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 Ikke bra ikke bra ;( gjelder dette litt overalt i landet ? Holder til i nannestad .
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 21 minutter siden, Brunette89 skrev: Ikke bra ikke bra ;( gjelder dette litt overalt i landet ? Holder til i nannestad . sjekk hvor mange stillinger som er ledig på finn.no nær der du er Anonymkode: ea04d...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå