Blåklokke76 Skrevet 27. mai 2020 #1 Del Skrevet 27. mai 2020 Har nå prøvd å rense denne maskinen flere ganger slik som det er beskrevet. Men lyset der det står descaling slutter ikke å lyse uansett. Trenger råååd,før jeg kaster hele maskinen i veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Del Skrevet 27. mai 2020 Descaling er avkalking. Det er det du gjør når du "renser", sant? Anonymkode: 35c17...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke76 Skrevet 28. mai 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Descaling er avkalking. Det er det du gjør når du "renser", sant? Anonymkode: 35c17...b27 Det stemmer 🖒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Del Skrevet 28. mai 2020 Og du har brukt det middelet som skal i? Fulgt stegene i bruksanvisningen til minste komma? Prøv å ring Nespresso hvis det ikke løser seg, kanskje du får ny maskin. Det har jeg fått en gang, er ikke tull engang! Den fusket, jeg ringte og forklarte problemet, så sier fyren i andre enden at han skal fikse en ny. Jeg holdt på å dette av stolen. Han skulle ikke ha tilbake den gamle eller noe. Kundeservice til tusen. Anonymkode: 35c17...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke76 Skrevet 29. mai 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2020 Ja,jeg har fulgt instruksjone. Med mindre det er et hemmelig triks som ingen har fortalt meg om.🤣 Sier du det ja? Kanskje jeg må ta en telefon om det ikke løser seg ja. Takk for tipset:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå