Gå til innhold

Blitt vid i tjueårene uten å ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! 

Jeg har fått komplekser for å være for "vid". Jeg har aldri født barn, og ikke hatt mye sex. Men de siste fem årene har jeg merket at jeg har blitt mye "videre" der nede. Jeg får også noen slags "voksesmerter" når jeg blir kåt og kommer alene (uten penetrering), som om veggene utvider seg. 

I begynnelsen tenkte jeg at dette var innbilning, fordi jeg ble så veldig våt av sex med den nye kjæresten, og derfor ikke kjente så mye (han er heller ikke spesielt stor). Men tidligere kunne jeg bruke mindre tamponger uten problemer, nå må jeg bruke rosa for å ikke "lekke", før kunne jeg f.eks bruke blå for lenge, og den funket som en propp. Hvis jeg tisser eller presser med tampong i på do renner blodet på sidene av tampongen. 

Noen som har forklaring eller tips? Vet man kan gjøre øvelser, og føler jeg har god kontakt med musklene, men kan jo ikke stramme de 24 /7

Anonymkode: 506a9...9db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt at man blir mer avslappet i muskulaturen når man blir voksen.

Det betyr ikke at du er vid (gud, som jeg hater det adjektivet der). Det betyr at du er normal.

Anonymkode: b5128...bc4

• Liker 1
Skrevet

Det sitter bare i hodet ditt. Jeg har hengt med damer som sier de er vide og damer som etter deres ord er så trange. Jeg merker nesten ingen forskjell. Merker forskjell på hvor våt de blir og de som blir våtest oppfattes derfor som videre, men det er null stress.

Slapp heller av og kos deg med mannen du kaprer. Du er helt sikkert god nok til ham. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Cocksleeve on, cocksleeve off.

Løser problemet enten du er vid eller han er snau. Eller en kombinasjon av begge deler.

Anonymkode: ca5a5...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...