Gå til innhold

Gi barselgave til familiemedlem som har blokkert meg på sosiale medier,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere gjort det? Vet ikke hvorfor hun har blokkert, aldri gjort henne noe som helst og jeg vet selv jeg er en hyggelig person. Jeg tar det personlig at hun har blokkert og lurer på hva det er galt med meg.... Men skal jeg da kjøpe barselgave og legge i postkassen? Eller bedre å droppe det? Vi har ikke noe kontakt.

Anonymkode: c15fc...4a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da vel ingen grunn til å kjøpe noe som helst til en person du ikke har kontakt med. 

• Liker 29
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Hvilken familiær relasjon har dere sånn konkret?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet selv du er en hyggelig person, men vurderer noe som skriker stalker? Ja okei. Om du ikke kan ringe på døra er du vel ikke velkommen eller ønsket der. 

Anonymkode: 7ff05...962

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg kjøper ikke gaver til de jeg ikke har noe kontakt med.

Gjest Chroma
Skrevet

Det er helt meningsløst, hun vil tydeligvis ikke ha noe med deg å gjøre så hvorfor skal du kjøpe gaver til henne? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du gjøre det? Gidder ikke å kjøpe noe til folk som så åpenbart ikke vil ha noe med meg å gjøre, familie eller ei. 

Anonymkode: fb145...6bc

• Liker 4
Skrevet

Hadde jeg aldri giddet å bruke verken tid eller penger på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva sosiale medier har med saken å gjøre?

Man gir normalt ikke gaver til folk man ikke har kontakt med, det er det enkle svaret. 

(når det gjelder blokkering har jeg blokkert mange. Samtlige fordi de spammer. Det er unger i alle retninger. Eller - Motstand mot vindkraftverk daglig. Eller - 20 bilder hver dag når de er på ferie. Eller - deltagelse på en hver kjede-greie). 

Anonymkode: 70db2...579

• Liker 2
Skrevet

Enten hadde jeg ignorert eller så hadde jeg valgt å være "the bigger person". 

Sjansen for det siste hadde vært stor hvis vi ikke har vært i konflikt, jeg ikke misliker personen og vedkommende ikke er for perifer i bekjentskapskretsen min. Jeg antar dagsformen hadde avgjort dette spørsmålet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja.... det er jo tydelig at vedkommende ikke vil ha med deg å gjøre. Ikke har dere noe annen kontakt heller. 

Tror du vedkommende hatt gitt deg en barselgave??

Anonymkode: 4cde5...0b2

AnonymBruker
Skrevet

En sender ut signaler når en blokkerer en person på fb. 
å slette noen er en ting, men å blokkere? 
synes det er helt på trynet barnslig og ganske stygt gjort. 
hadde ikke kjøpt barselgave til denne dama. Ikke prøv å kjøp deg inn igjen med henne, eller smisk for at dere skal bli venninner. Har hun blitt sur på deg eller det har skjedd noe du ikke har fått med deg, så burde hun vært oppegående nok til å konfrontere deg med det. 
Utifra det du skriver hadde jeg ikke kjøpt gave til henne. 
tror du hun hadde gjort det med deg? Neppe 

Anonymkode: cb37e...f4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En sender ut signaler når en blokkerer en person på fb. 
å slette noen er en ting, men å blokkere? 
synes det er helt på trynet barnslig og ganske stygt gjort. 
hadde ikke kjøpt barselgave til denne dama. Ikke prøv å kjøp deg inn igjen med henne, eller smisk for at dere skal bli venninner. Har hun blitt sur på deg eller det har skjedd noe du ikke har fått med deg, så burde hun vært oppegående nok til å konfrontere deg med det. 
Utifra det du skriver hadde jeg ikke kjøpt gave til henne. 
tror du hun hadde gjort det med deg? Neppe 

Anonymkode: cb37e...f4a

Da velger jeg nok å ikke kjøpe gave...

Anonymkode: c15fc...4a1

Gjest WhisperingWind
Skrevet
9 timer siden, Glød skrev:

Det er da vel ingen grunn til å kjøpe noe som helst til en person du ikke har kontakt med. 

👆🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...