Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Siden i går så har jeg gått rundt med en grusom smak i munnen min. Jeg har forventet mens i morgen, men jeg har ingen tegn til at mensen skal komme. Jeg pleier Og merke på kroppen min at mens kommer.

For cirka syv til ti dager siden Så gikk jeg rundt med løs mage og jeg hadde smerter i magen, stikninger i på begge sider..

To av dem siste dagene så har jeg sovet midt på dagen, dette er noe jeg aldri klarer. Jeg er konstant trøtt og føler meg skikkelig rar. Og i går så kom det en helt grusom smak i munnen min, den er der fortsatt Og jeg har prøvd å spise, drikke og jeg har selvfølgelig pusse tennene godt, Børstet også tungen godt...

Noen som har noen tips til hva dette kan være?..

Er skikkelig tungvint å gå rundt slik som dette.. 

Tok test 5 dager før forventet mens, men den var negativ.. (..Har veldig stabil syklus..)

Jeg håper på svar og ønsker dere en ekstremt flott dag videre! :)

Anonymkode: 29c3b...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har vitaminmangel? Du kan be om å få tatt en sjekk på dette hos legen. 

Anonymkode: 066b0...130

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være.. Må ta en tur til legen å sjekke meg..

Skrevet

Si ifra om det skjer noe i morgen, da! 😏

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2020 den 19.51, AkkMa skrev:

Si ifra om det skjer noe i morgen, da! 😏

•TS•
Hei. Har ikke sjekket meg hos legen ennå, da jeg bor 1 time unna og det tar en stund før man får time. 

Mensen er det fortsatt ikke noen tegn til at skal komme.. Smaken i munnen er der fortsatt til tider.. Og er på dag 3 med en helt ekstrem hodeverk..

:) 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

•TS•
Hei. Har ikke sjekket meg hos legen ennå, da jeg bor 1 time unna og det tar en stund før man får time. 

Mensen er det fortsatt ikke noen tegn til at skal komme.. Smaken i munnen er der fortsatt til tider.. Og er på dag 3 med en helt ekstrem hodeverk..

:) 

Tenkte på mensen, ja. Tror du burde ta en ny test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...