Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig føler jeg får nok nå av søstera til typen,hun må alltid låne bilen hans og må alltid være hovedpunktet i alt... spurte typen om å hente noe til meg som var viktig han sa okey men så måtte hu blande seg inn og si trengte å bruke bilen,kan jo ta bussen eller ringe noen ikke alltid ta bilen til broren selvom når han trenger den selv så bryr hun seg ikke når hun får høre Så blir hun sur og sier ifra.ble kjørt mye på skolen så måtte hu klage på det også at han ikke spør hu om å sitte på sånn hun også blir med.. hu kam vel spørre, ærlig jeg føler bare at det er nok liksom men vil ikke blande meg inn og skape konflikt. 

Anonymkode: 0d256...607

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig føler jeg får nok nå av søstera til typen,hun må alltid låne bilen hans og må alltid være hovedpunktet i alt... spurte typen om å hente noe til meg som var viktig han sa okey men så måtte hu blande seg inn og si trengte å bruke bilen,kan jo ta bussen eller ringe noen ikke alltid ta bilen til broren selvom når han trenger den selv så bryr hun seg ikke når hun får høre Så blir hun sur og sier ifra.ble kjørt mye på skolen så måtte hu klage på det også at han ikke spør hu om å sitte på sånn hun også blir med.. hu kam vel spørre, ærlig jeg føler bare at det er nok liksom men vil ikke blande meg inn og skape konflikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk litt vondt i øyene av å lese dette jeg..

Anonymkode: 2e850...b26

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk tom for luft og skjønte ikke lenger hva som hørte til hva, så jeg forstod ikke hensikten med dette innlegget.

Anonymkode: 8a7ea...f56

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Familie først. Ta bussen selv

Anonymkode: a6135...595

AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: e8405...e9b

AnonymBruker
Skrevet

Bare et lite tips, det er enklere å lese hvis du bruker avsnitt, har mellomrom etter tegnsetting, samt stor bokstav etter punktum. Og ikke minst, ikke skriv dialekt, det heter ikke hu. 

Er du sjalu da, føler du at hun tar oppmerksomheten fra deg? Dere virker ganske unge, er dere det? Din kjæreste må jo bare sette ned foten hvis dette plager han, men det er kanskje verst for deg? 

Anonymkode: dbdac...232

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...