AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Jeg har søkt på en jobb jeg har veldig lyst på tidligere i mai, og jeg ringte inn for å stille noen enkle spm. Samtalen gikk veldig fint. Nå har det gått en stund, og de har ikke skrevet en søknadsfrist i annonsen. Er det innafor å ringe en gang til og spørre om de har startet å intervjue? Det står at oppstart er 15 juni. Det er ikke lenge til, og jeg vil gjerne vite om jeg kom videre eller ikke, siden jeg har søkt andre steder også. Hva synes dere? Anonymkode: 8ba79...c43
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Neeeei! Slutt å mas for å tilfredsstille din egen nysgjerrighet. Det trekker ned inntrykket ditt! Ikke ring én gang engang heller! La prosessen gå sin gang. Dem tar kontakt med deg om du er av interesse. Anonymkode: 4af23...855 11
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Ring en gang til, da forstår de at du er interessert og ivrig etter å jobbe. At du vil kjempe for å få jobb. Anonymkode: 6dc5d...c3f
Nooni Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 Klart du kan det, men ikke mas på en begrunnelse eller sett dem til veggs på noe vis. (men sjansen er stor for at du ikke er aktuell etter som du ikke har blitt innkalt pr. nå)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 Si fra hvordan det gikk om du ringer? Anonymkode: d0548...611
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #8 Skrevet 27. mai 2020 Ser det er delte meninger, men jeg ble litt redd for å ringe nå egentlig. Tenkte bare å spørre kjapt om de har begynt å intervjue, fordi da vet jeg at jeg kan legge det håpet fra meg og fokusere å søke andre steder. Tipper de har begynt å intervjue, ser ikke ut som jeg ble tatt med videre. Var over 200 søkere, så det er litt forståelig selv om jeg var kvalifisert. ts Anonymkode: 8ba79...c43
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #9 Skrevet 27. mai 2020 Nei, ikke ring! Hilsen arbeidsgiver. Anonymkode: 74daf...a66
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #10 Skrevet 27. mai 2020 Du bør fokusere på å søke videre uansett. Selv om du får intervju er det ikke garanti at du får jobben. Sist jeg spurte om prossessen angående ansettelse så gjorde jeg ikke det før det hadde gått over en måned, fikk svar at de enda ikke hadde bestemt seg. Etter to måneder fikk jeg jobben. Så ikke ring enda. Anonymkode: 4c11d...e52 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå