Gå til innhold

"Jenteklubb"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er med i en "Jenteklubb" har dere jevnlige møter nå? 

Anonymkode: a6491...ff9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke hatt siden før Korona, men skal ha vårt første møte siden da snart, men skal ta det en solskinnskveld slik at vi kan ha det ute.

Anonymkode: a920f...72b

• Liker 1
Skrevet

Nei, men kjenner andre som har.

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke denne tråden ligge under seksualitet?

Anonymkode: 3d92e...f2a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en forening som møtes en gang i mnd. men alt ble satt på hold når korona ble en greie. Men jeg håper vi snart kan starte opp igjen. 

Anonymkode: 46790...ef9

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på om jenteklubben har møter med eller uten klær på?

Anonymkode: 8120a...6f3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle den det? Vi har forening der vi strikker/hekler, vi snakker om barn, amming, graviditet, bryllup og andre ting i livet. Vil si det absolutt ikke hører til under seksualitet forumet 😳

• Liker 4
Gjest EmKay
Skrevet

Vi har hatt møter på skype, men skal treffes hos hun ene for litt vin og preik neste helg :)

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle den det? Vi har forening der vi strikker/hekler, vi snakker om barn, amming, graviditet, bryllup og andre ting i livet. Vil si det absolutt ikke hører til under seksualitet forumet 😳

Jeg tror noen prøvde å være morsomme. Det ble faktisk litt morsomt da du ikke tok den.

Anonymkode: c71a5...fee

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener kjerringklubb?

Anonymkode: aacf9...f9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror noen prøvde å være morsomme. Det ble faktisk litt morsomt da du ikke tok den.

Hvem sier jeg ikke tok den 😎 men trenger ikke alltid spille på lag med alle.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener kjerringklubb?

Om du vil kalle det det så. Vi er en gjeng med 28-åringer som koser oss. Hva andre rundt vil kalle foreningen, det bryr jeg meg ikke om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde første klubb igjen for et par uker siden :)

Anonymkode: bdec1...643

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjerringklubb altså. Får håpe dere er langt oppi 50-60 årene for det er trist at damer i 20-30 årene holder på med sånne treff der de hekler og snakker om Block Wathne hus, kringle oppskrifter og bryllup😊

Anonymkode: 75862...fcb

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjerringklubb altså. Får håpe dere er langt oppi 50-60 årene for det er trist at damer i 20-30 årene holder på med sånne treff der de hekler og snakker om Block Wathne hus, kringle oppskrifter og bryllup😊

Huff så dømmende du er! At man samles og har det sosialt med hverandre, er ikke noe anderledes enn at noen møtes og ser på fotball/sport sammen, rar noen øl på puben osv. Og hva man snakker om på sånne klubber for damer tror jeg enhver mann ville ønsket å være en flue på veggen for å få med seg! Om man er 20 eller 60 år! 

Jeg og mannen min var hos noen venner på besøk der gutta skulle se fotball, og vi damene snakket om alt mellom himmel og jord. Tro meg: de menna satt med lange ører 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Blåklokk1 said:

Jeg og mannen min var hos noen venner på besøk der gutta skulle se fotball, og vi damene snakket om alt mellom himmel og jord. Tro meg: de menna satt med lange ører 😂

Menn som samles for å se fotball, drikke øl og rope til hverandre er manneversjonen av kjerringklubben. Gubbeklubb.

Anonymkode: 04fe1...35f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at kvinner i 50-60 årene ikke snakker om graviditet, barn og amming? Da det er ytters sjeldent at kvinner i den alderen blir gravide.

Vi er alle rundt 28 år. I det stadiet i livet der disse tingene er stort i livet vårt.

Og ja unge kvinner liker håndarbeid. Det ble inn en liten stund tilbake. Ikke noe galt med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke møttes. Vet ikke når det blir noe igjen. Vi bor i tre forskjellige kommuner.

Anonymkode: 89411...77a

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forening der vi strikker/hekler, vi snakker om barn, amming, graviditet, bryllup og andre ting i livet.

Og alle er 28 år. Wild guess: Dere bor på bøgda.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner fortsatt ikke. Hva var det som var så morsomt?

Anonymkode: e5c9f...fa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Blåklokk1 skrev:

Huff så dømmende du er! At man samles og har det sosialt med hverandre, er ikke noe anderledes enn at noen møtes og ser på fotball/sport sammen, rar noen øl på puben osv. Og hva man snakker om på sånne klubber for damer tror jeg enhver mann ville ønsket å være en flue på veggen for å få med seg! Om man er 20 eller 60 år! 

Så utrolig 1950 med sammenkomster der kvinner er for seg og menn for seg. Eller er dere kanskje muslimer?

• Liker 1
  • Opprett ny...