Gå til innhold

Hvor mange ganger i uka har du og din partner sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange ganger i uka har du og din partner sex og hvordan går man fram når mannen/damå har lite sexlyst? 

Anonymkode: c8c68...eaf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minst en gang om dagen i 2 uker og så ingenting i 2 uker (han er sjømann)😅

Med ex'en kunne det gå dager og uker mellom hver gang etter at vi hadde vært sammen noen år. Prøvde å prate om det med ham at jeg hadde et større behov enn en håndfull omganger i måneden. Ville ikke høre for han var jo fornøyd så han kunne ikke se at det var et problem?!

Prøvde å foreslå at han kunne hjelpe meg med fingrene/ vibrator/ dildo noen ganger noe han var villig til så det klarte å stagge meg en stund men savnet intimiteten man får ved sex når han følte at det bare var noe han måtte få gjort for å bli ferdig med det.

Det som funket best for meg var å kle meg sexy og utfordrende mens jeg gjorde husarbeid gjerne med buttplugg eller vibrerende egg nedentil og at jeg tilfeldigvis måtte bøye meg ned rett fremfor ham og gjøre noe mens jeg latet som ingenting og styrte videre med mitt. Eller bare gi ham fjernkontrollen til egget før jeg gikk å lagde middag. Det fikk fart på sakene😉

Anonymkode: 610cd...545

Skrevet

Mellom 3 til 10 ganger tenker jeg, vanligvis mellom 5-6 ganger. Alt fra kjappiser til skikkelige "økter". Stort sett veldig samstemte på kåthet og lyst, heldigvis. Også er han og jeg veldig lett å tenne, spesielt om vi sextekster iløpet av dagen før vi er hjemme👌

Skrevet

Det varierer. Noen ganger kun en gang i uken. Andre ganger annenhver dag eller oftere.

Det skjer liksom et par andre småting i livene våre også...

(Og så kommer det jo an på hvordan du definerer sex. I går koste jeg med pålen hans før vi sovnet - koselig det også.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med han jeg er sammen med nå så har vi sex hver gang vi møtes (vi bor ikke sammen). Så vi har sex ca. 4-5 ganger i uka. 

Jeg var samboer med exen - han hadde mye lavere sexlyst enn meg. Så vi hadde sex kanskje 1-2 ganger i uka. Synes det var utrolig frustrerende - spesielt siden det ikke ble noe kos eller nærhet heller - han var ikke spesielt glad i å ligge tett inntill hverandre eller klemmer og kyss. Merket at jeg ble sur hvis det hadde gått for mange dager uten sex. Prøvde å prate med han om det, og han ble bare sur og kalte meg sexavhengig. 

For min del tenker jeg at man MÅ ikke ha sex hver dag - og sex en gang i uka hadde også vært greit om jeg hadde fått litt annen type nærhet i tillegg. Selv om man ikke skal ha sex, så er det ikke noe i veien for å ligge å kose litt. Jeg vet hvert fall med meg selv at jeg trenger mye nærhet. 
Jeg er glad for at jeg nå er sammen med en som er ganske lik meg på dette området. 

Anonymkode: d645d...c53

Skrevet
7 minutter siden, Fioljenta skrev:

Det varierer. Noen ganger kun en gang i uken. Andre ganger annenhver dag eller oftere.

(Og så kommer det jo an på hvordan du definerer sex. I går koste jeg med pålen hans før vi sovnet - koselig det også.)

Høres veldig naturlig og vanlig ut.

Fantastisk blogg du har forresten!! Måtte bare nevne det når jeg så at du kommenterte i denne tråden. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 2-4 ganger er normalt. 

Akkurat nå for tiden har jeg (kvinne) noe mindre lyst enn normalt. Har nok mye med at vi går oppå hverandre hele tiden. Jeg føler mer for alenetid enn for kos.

Vi har jevt over en slags enighet om å ivareta hverandres behov, også seksuelt. Ikke egentlig uttalt, vi bare har den innstilling begge to. 

At jeg opplever lavere lyst betyr derfor ikke at han skal la meg være, men han må gjøre en litt ekstra innsats for å lokke meg med. Gjøre meg kåt rett og slett. Jeg er åpen for å bli kåt, selv om jeg ikke er kåt. 

Han det samme når jeg er den som har lyst. 

Så vi avviser hverandre sjelden, men kjenner hverandre så godt at vi vet når det må litt ekstra innsats til. 

Han merker nok at jeg har mindre lyst for tiden, i det at jeg ikke tar mye initiativ, men det betyr altså ikke "ikke rør meg", bare at han må lokke meg kåt, med litt ekstra innsats. 

Anonymkode: d7316...563

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se... *regner litt*

Ca 0,04 ganger i uka.

Anonymkode: ba715...333

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, ToMan skrev:

Fantastisk blogg du har forresten!! Måtte bare nevne det når jeg så at du kommenterte i denne tråden. 

Tusen takk. Veldig glad du liker den. 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge to er midt oppi eksamensperioden og vi bor ikke sammen, så da sees vi sånn 1 gang i uka. Blir 3-4 omganger da :) 

Anonymkode: 31b8e...49f

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Fioljenta skrev:

Definere sex av han: fingring,masering av bryster,suging av bryster,han tar penisen inn. Dette har han sluttet med. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå for tiden har jeg (kvinne) noe mindre lyst enn normalt. Har nok mye med at vi går oppå hverandre hele tiden. Jeg føler mer for alenetid enn for kos.

Vi har jevt over en slags enighet om å ivareta hverandres behov, også seksuelt. Ikke egentlig uttalt, vi bare har den innstilling begge to. 

At jeg opplever lavere lyst betyr derfor ikke at han skal la meg være, men han må gjøre en litt ekstra innsats for å lokke meg med. Gjøre meg kåt rett og slett. Jeg er åpen for å bli kåt, selv om jeg ikke er kåt. 

Så vi avviser hverandre sjelden, men kjenner hverandre så godt at vi vet når det må litt ekstra innsats til. 

Han merker nok at jeg har mindre lyst for tiden, i det at jeg ikke tar mye initiativ, men det betyr altså ikke "ikke rør meg", bare at han må lokke meg kåt, med litt ekstra innsats. 

Hvordan lokker han deg kåt med ekstra innsats? 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Mellom 3 til 10 ganger tenker jeg, vanligvis mellom 5-6 ganger. Alt fra kjappiser til skikkelige "økter". Stort sett veldig samstemte på kåthet og lyst, heldigvis. Også er han og jeg veldig lett å tenne, spesielt om vi sextekster iløpet av dagen før vi er hjemme👌

Hvordan tenner du han opp? 

AnonymBruker
Skrevet

Vel ca 1-2 dager i uken. Men da er det skikkelig, og 5-6 ganger i løpet av dagen. 

Anonymkode: f183b...e8f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel ca 1-2 dager i uken. Men da er det skikkelig, og 5-6 ganger i løpet av dagen. 

Anonymkode: f183b...e8f

Hvordan klarer du å få opp sexlysten hans ? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tenner du han opp? 

Ganske enkelt, i tekstversjon forteller tydelig, og med utbroderinger hva jeg vil gjøre med han, eller hva jeg ønsker han skal gjøre med meg. 

Hjemme er det berøring, kosing, gå ut av dusjen og dra han med i senga, gå i skjørt uten undertøy osv osv

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge to er midt oppi eksamensperioden og vi bor ikke sammen, så da sees vi sånn 1 gang i uka. Blir 3-4 omganger da :) 

Hvordan klarer du å få opp sexlysten? 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å få opp sexlysten på han? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å få opp sexlysten? 

Vi er begge i 20-årene, nytt forhold, og sex hjelper veldig mot eksamensstress. Jeg tror ikke at å få opp sexlysten er et problem for oss for øyeblikket 

Skrevet

2 til 3 ganger de ukene vi har sex. Det hender det også går 2 uker uten sex, da mannen ikke alltid orker å ha sex pga pusten eller hodet sitt. Han sliter med både astma og migrene.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...