Milo Minderbinder Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 En gjeng peruanske panfløytespillere. Norsk gate, folk går forbi, og hører på. Når kommer de til min by?? Vi har nemlig en plan. Vi skal være en rundt fire stykker.......det må minst være så mange, men, etter min mening, ikke mer enn sju personer med på dette eksperimentet. Hva gjør man? Man tar med seg en seks-åtte sitroner hver. Man stiller seg høvelig opp i panfløytespillernes synsvidde. Man har gravalvorlige ansikter, og man begynner å spise sitronene.. Rituellt skreller man hver eneste sitron, og spiser den båt for båt. En ser seg nonchalant rundt. Sett deg så inn i panfløytistens sted. Du står og blåser i et trestykke. Folk spiser, av en eller annen grunn, sitroner foran deg. Du blåser i tre. Du ser sitroner blir spist. Begynner du å få ekstra spyttutsondring??? Er det lett å spille panfløyte da? Hvordan i all verden skal du oppføre deg? Milo Milo
Dagoberta Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Interessant eksperiment. Du må komme tilbake og fortelle hvordan det gikk.
Milo Minderbinder Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2005 Dess mer jeg spiller det av i hodet, dess villere blir det....... Tror vi må alliere oss med en med videokamera...jeg tror det blir en del ansiktsutrykk som må ses for å tros...
Gjest Valhalla Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Så gutta for noen dager siden, de har skiftet stil. Nå går de for et indianer image, ja cowboy og indianer film indianerimage. Var litt artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå