AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Han elsker store damer, og har loggen full av feite damer som spiser på cam. Han vil at jeg skal legge på meg, og han erigerer når han tar meg på magen. Dater jeg en feeder nå? Hva er erfaringen med denne kinken? Anonymkode: ce551...355
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Jepp stikk før du får varige helseproblemer. Overvekt er ikke sunt. Anonymkode: 32e10...d90 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Ikke alle som liker store damer er feedere, men det høres litt ut som at han er det. Siden han vil at du skal legge på deg. Anonymkode: d28e6...9d4 5
I Grosny Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han elsker store damer, og har loggen full av feite damer som spiser på cam. Han vil at jeg skal legge på meg, og han erigerer når han tar meg på magen. Dater jeg en feeder nå? Hva er erfaringen med denne kinken? Anonymkode: ce551...355 Hva er feeder? Er det den som lager vanvittig store mengder av god mat for å fore opp dama til en større størrelse? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Å like lubne damer er normalt, men å ønske at dama skal gå opp i vekt høres sykelig ut. Anonymkode: 3d45b...3fb 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #6 Skrevet 27. mai 2020 Tenker at det er veldig uheldig at noen så tidlig som i en date-prossess ønsker st den de dater skal legge på seg / slanke seg, og det sier noe om at denne personen ikke er fornøyd med deg «fra start»... Anonymkode: 15ce1...cb4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 Les om din fremtid TS. Du finner mange artikler om fedme og livsstilssykdommer. Blir du med på dette er det ikke annet enn selvskading. Ta ansvar og gå. Mannen er en kontrollfrik med narsisistisketrekk der alt dreier seg rundt hans fetisj. Husk at disse trekkene og psykopati går hånd i hånd. Kom deg vekk før han har investert mye i prosjektet å feite deg opp. Da kan det være at han mister kontrollen hvis du smellfeit trekker deg ut. Da vil han vise sitt sanne jeg. Løp. Anonymkode: effa8...1e5
Fiskegrateng Skrevet 27. mai 2020 #8 Skrevet 27. mai 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Å like lubne damer er normalt, men å ønske at dama skal gå opp i vekt høres sykelig ut. Anonymkode: 3d45b...3fb De som liker lubne damer er chubby chasers, det er også en fetisj, akkurat som feeding. Hilsen fra en luben dame
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #9 Skrevet 27. mai 2020 10 minutter siden, Fiskegrateng skrev: De som liker lubne damer er chubby chasers, det er også en fetisj, akkurat som feeding. Hilsen fra en luben dame Tull. Store damer er også mennesker. Det er fullt mulig å like dem for de menneskene de er. Anonymkode: 75889...16f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå