Energi-jenta Skrevet 27. mai 2020 #1 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) Vi har flyttet til ny bolig med mindre stue og har ikke lenger plass til U-sofaen vår. Så nå er det to alternativer vi ser på: 1) Ha en 3-seters sofa med sjeselong + en 2-seters sofa 2) Ha en 3-seters sofa med sjeselong + 2 lenestoler med støtte til beina Hittil så har jeg ikke sett så mange unge mennesker ha lenestoler, men må si at de ser veldig behagelige ut. Vi er bare i slutten av 20-årene og midt i babyfasen med ammeperioder i vente. Noen som har noen tanker om dette? Eller erfaringer med dette? Ingen i familien min har lenestoler så jeg er ikke veldig kjent med denne løsningen Endret 27. mai 2020 av Energi-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Del Skrevet 27. mai 2020 Det er nok lettere å vaske sofa-stoffet separat enn lenestolene hvis du har små barn. Det kan fort komme melk, snørr og annet gris på dem. Anonymkode: d14c2...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frauken Skrevet 27. mai 2020 #3 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) Stol er digg da, vurderer det selv. Og det holder jo sikkert med en sofa? Har ikke erfaring fra det, men ser for meg at det er ,er begagelig å amme når man sitter i en god stol med støtte under albue. Endret 27. mai 2020 av Frauken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Del Skrevet 27. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok lettere å vaske sofa-stoffet separat enn lenestolene hvis du har små barn. Det kan fort komme melk, snørr og annet gris på dem. Anonymkode: d14c2...b18 Sant det. Vil tro det er mulig å rense stolene på et vis likevel. Kanskje noen andre her inne har erfaring og tips og komme med der Just now, Frauken said: Stol er digg da, vurderer det selv. Og det holder jo sikkert med en sofa? Har ikke erfaring fra det, men ser for meg at det er ,er begagelig å amme når man sitter i en god stol meg støtte under albue. Sant det Det ser egentlig ganske digg ut. Aner ikke hvor mange ganger vi har sovnet i rar stilling i sofaen med beina på vippestolen til babyen, ser for meg at det blir enda litt mer behagelig i en god stol Anonymkode: d14c2...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 27. mai 2020 #5 Del Skrevet 27. mai 2020 Blir ikke alt 1 en u sofa🙈 men jeg ville valgt sofa sofa sofa. Men det er for jeg er dårlig på å sitte i stol, må ha beina opp, ligge, mølle å makke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. mai 2020 #6 Del Skrevet 27. mai 2020 Hadde valgt stoler. Er mye mer behagelig å sitte i. Og ang søl, så går det an å legge et pledd over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energi-jenta Skrevet 27. mai 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, Mumsmums said: Blir ikke alt 1 en u sofa🙈 men jeg ville valgt sofa sofa sofa. Men det er for jeg er dårlig på å sitte i stol, må ha beina opp, ligge, mølle å makke😂 Helt enig med deg at det er fint å ha beina opp! I en 2-seters sofa må man da ha to fotskamler hvis sofaen er "full". Må si jeg ble litt forelsket i denne stolen, den er det fotskammel på. 2 minutter siden, SoWhat? said: Hadde valgt stoler. Er mye mer behagelig å sitte i. Og ang søl, så går det an å legge et pledd over. Godt poeng! Kan fint legge pledd over når jeg skal amme eller det kan bli utsatt for annet gris. TS Endret 27. mai 2020 av Energi-jenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frauken Skrevet 27. mai 2020 #8 Del Skrevet 27. mai 2020 Herlighet så mange skrivefeil jeg hadde i forrige kommentar her, haha 😛 Det gikk litt fort! Ikea har fått inn noen nye lenestoler til kun 2000 kr som man kan legge bak og få forskammel opp. Syntes de ser ganske fine og nette ut i forhold til mye annet på det markedet, og veldig mye billigere ikke minst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energi-jenta Skrevet 27. mai 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mai 2020 5 hours ago, Frauken said: Herlighet så mange skrivefeil jeg hadde i forrige kommentar her, haha 😛 Det gikk litt fort! Ikea har fått inn noen nye lenestoler til kun 2000 kr som man kan legge bak og få forskammel opp. Syntes de ser ganske fine og nette ut i forhold til mye annet på det markedet, og veldig mye billigere ikke minst! Takk for tipset! Skal sjekke det ut TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #10 Del Skrevet 27. mai 2020 Små barn og dyr=Skinn. Selv foretrekker jeg sofaer, da 2 3 seter pga liggemuligheten og kosesituasjon. Anonymkode: 1dc3b...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå