Gå til innhold

Erfaringer med Samsolgt by DnB?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Peker på overskriften. Noen som har erfaringer med tjenesten «Samsolgt by DnB»? 
Jeg synes det virker rimelig og praktisk, og er en reell konkurrent til svindyre meglertjenester. Har du kjøpt leilighet av noe  som har brukt det? Har du solgt? Er du mer skeptisk til å kjøpe en leilighet av noen som foretar visninger og en del av jobben selv? ☺️ Jeg lurer på alt  

Anonymkode: d2572...7b7

• Liker 1
Skrevet

Følger. Vurderer å bruke Samsolgt eller Himla selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har brukt «selge selv».

vi brukte først megler, var ikke fornøyd å brukte marton , som vel er helt likt samsolgt.

fikk mye mer oppfølging der enn av megleren som ville ha 75 000 for jobben.

angrer ikke.

Anonymkode: d7996...d61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat solgt leiligheten min via Lettsolgt tjenesten til Eiendomsmegler1 som er akkurat det samme som Samsolgt fra DnB. Gikk knirkefritt! Du får jo akkurat den samme servicen med unntak av visningen som du må holde selv - ikke akkurat den største jobben. Digital salgsoppgave er også mye mer fornuftig ift korona også så ingen stusser på det. Jeg sparte ca 40.000 på Lettsolgt. Kjør på!

Anonymkode: 21ce3...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat solgt leiligheten min via Lettsolgt tjenesten til Eiendomsmegler1 som er akkurat det samme som Samsolgt fra DnB. Gikk knirkefritt! Du får jo akkurat den samme servicen med unntak av visningen som du må holde selv - ikke akkurat den største jobben. Digital salgsoppgave er også mye mer fornuftig ift korona også så ingen stusser på det. Jeg sparte ca 40.000 på Lettsolgt. Kjør på!

Så bra! Er du fornøyd med prisen du fikk for leiligheten? Hvordan var det for kjøperne på visning når du som eier holdt visning selv? Var det noen som «reagerte» på noen måte? 🙂 

Og budrunden - ble den fulgt opp av en megler som ringte rundt til budgivere etc., eller måtte du evt. gjøre det selv?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Er du fornøyd med prisen du fikk for leiligheten? Hvordan var det for kjøperne på visning når du som eier holdt visning selv? Var det noen som «reagerte» på noen måte? 🙂 

Og budrunden - ble den fulgt opp av en megler som ringte rundt til budgivere etc., eller måtte du evt. gjøre det selv?

Fikk rett over prisantydning, midt i den verste korona tiden:nori:

Kjøpere er vant til at selgere holder visning selv, det er som regel kun den første fellesvisningen en melger holder (med unntak såklart). Så privatvisninger/fellesvisningen (ihht til korona retningslinjer) jeg hadde selv var det ingen som stusset på. Tror faktisk det er en fordel at det er eier som holder visningen - vi kjenner boligen best og interessenter får nok automatisk litt tillit:biggrin:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...