AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #21 Skrevet 27. mai 2020 Gidder ikke lese kommentarene om bakovervendt/fremovervendt for 3åringen og risiko etc. Svarer på spørsmålet ditt så godt jeg kan: har ingen kjennskap til bilen, men det er større sannsynlighet å få plass til 3 bilstoler om 2 av de er bakovervendt. 6 åringen bør sitte i beltestol enda en god stund, så du bør heller vurdere å snu tilbake 3 åringen. Stolene er smalest nede og bredest oppe, så det naturlige er at det er lettere om det er annenhver - bakover, fremover, bakover. Eventuelt ha baby i fremsette! Bilen deres er moderne, og det er dermed like sikkert fremme som bake (hvis dere ikke bor i Finnmark og møter rein hver 20. meter kanskje?) og ha midtsetet bake ledig til voksen nr 2. Om alt det skulle feile, anbefaler jeg en Skoda Superb av nyere modell med enda bredere baksete 😄 Den er fantastisk. Anonymkode: c7d34...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #22 Skrevet 27. mai 2020 1 hour ago, KickiXXX said: Jeg tenker at noen biltyper (Jaguar elbil, Nissan Leaf) er trange og små, og er ikke helt ideelle for barneseter, hvor f.eks. forovervendte bilseter er foretrukket. Synes hele tråden har avsporet. TS spurte om de må ha en større bil. Alle angriper vedkommende basert på at hun skrev at hun har forovervendt sete på begge barn. Vi vet ikke om 3-åring blir snart 4. Eller om barnet blir bilsyk eller har plager fysisk. At du skriker omsorgssvikt er å uttale deg om noe du ikke vet noe som helst om. Egentlig vet ikke vi en dritt. Så alle bør holde kjeft🙃🙂🙃🙂 TS, håper du finner ut av det med bilen. Dra til en bilforhandler og se på ulike modeller. Jeg vokste opp i en familie på seks. Vi måtte ha stor bil, da de tre eldste var mellom 0-3 år. Det blir helt sykt trangt fordi man må ha seter til barna. Nissan Leaf er stor nok til at de fleste kan sitte bakover lenge. Er det for trangt har man kjøpt feil stol. Vi kjøpte leaf fordi det hadde masse plass til barnesete (bakovervendt) Anonymkode: cb47c...a6f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #23 Skrevet 27. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du en treåring forovervendt? Anonymkode: 2e358...b86 Fordi hun er veldig lang, og hun kastet opp bare vi kjørte ut av oppkjørselen. Trenger ingen råd om forover vs bakover til henne takk Anonymkode: cadff...5ab
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #24 Skrevet 27. mai 2020 Anbefaler ikke pute til en på 6. Ei heller fremovervendt til treåringen. Vi har en babybilstol, en bakovervendt og en beltestol til våre på 2 mnd, 3 og 5 år. Litt større bil enn dere. Det går greit med plassen, men hvis det er trangt ville jeg heller satt et av setene i forsetet (husk å skru av airbag) og de to andre bak. Det viktigste er at alle barna sitter trygt i bilen. Anonymkode: 7ebb5...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #25 Skrevet 27. mai 2020 2 timer siden, KickiXXX skrev: Jeg tenker at noen biltyper (Jaguar elbil, Nissan Leaf) er trange og små, og er ikke helt ideelle for barneseter, hvor f.eks. forovervendte bilseter er foretrukket. Synes hele tråden har avsporet. TS spurte om de må ha en større bil. Alle angriper vedkommende basert på at hun skrev at hun har forovervendt sete på begge barn. Vi vet ikke om 3-åring blir snart 4. Eller om barnet blir bilsyk eller har plager fysisk. At du skriker omsorgssvikt er å uttale deg om noe du ikke vet noe som helst om. Egentlig vet ikke vi en dritt. Så alle bør holde kjeft🙃🙂🙃🙂 TS, håper du finner ut av det med bilen. Dra til en bilforhandler og se på ulike modeller. Jeg vokste opp i en familie på seks. Vi måtte ha stor bil, da de tre eldste var mellom 0-3 år. Det blir helt sykt trangt fordi man må ha seter til barna. Takk for svar. ts Anonymkode: cadff...5ab
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #26 Skrevet 27. mai 2020 Lykke til! Jeg satt bak i midten i halvannet år. Nettopp kjøpt ny bil, hurra! Anonymkode: 0083b...a13
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #27 Skrevet 27. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Jeg satt bak i midten i halvannet år. Nettopp kjøpt ny bil, hurra! Anonymkode: 0083b...a13 😂 Ser for meg lignende scenario🙈 Flaks jeg ikke er så stor🙊 TS Anonymkode: cadff...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå