Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke har pupper, og når man har en flat rumpe...? Ikke lett å finne en nice bikini da.. hva hadde du valgt?

har noen bestilt fra ZAFUL? Hvordan er størrelsene der? Synes de har mange fine

Anonymkode: aad81...a28

Skrevet

Hva med en sånn som har "rysjer" på overdel og underdel? Det vil skape litt mer volum. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke heller motsatt? Med små pupper kan du bruke hva som helst av bikinier siden du ikke trenger støtte i form av spiler. Jeg syns de aller fleste bikinier sitter pent på mine små pupper. Har også ganske flat rumpe og syns truser med brazillian cut sitter penest

Anonymkode: a9e20...8af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store pupper og jeg finner ikke bikini jeg klarer å trø puppa inni:P Og jeg unngår bikinier med rysjer, frynser, enkelte typer mønster osv. som får dem til å se større ut, så om det er noe du ønsker så må jo det være midt i blinken. Pushup med innlegg eventuelt? Braziliancut som noen andre nevner gir gjerne litt mer illusjon av større rumpe. Har ikke så stor rumpe så de bruker jeg også:)

Anonymkode: 9b346...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt fra Zahul. Passet to av tre bikinier jeg bestilte, men formen på alle var rar. Måtte sy den ene om selv. Generelt er det dårlig kvalitet også..

Anonymkode: d118b...712

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme kroppsfasong. Jeg liker sporty/athletic bikini-looken 

Anonymkode: d118b...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...