AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Jeg er 38 uker på vei, og har hatt en del maserier og vonde rier. Deler av slimproppen har og gått. I natt har jeg sovet veldig dårlig, og har vonde mageknip som kommer å går litt. Føles ikke som magen strammer seg samtidig. Jeg har vært en del på do - ikke diaré, men mageknipet vedvarer og skyter litt ut mot korsryggen. Sjekket innvendig hos jordmor i går, og da nevnte hun noe med 1 cm og at maseriene hadde jobbet godt med å gjøre meg moden. Men skjønte ikke helt hva den cm betydde 💁♀️ Noen som fødselen startet sånn for? 😊 Vet at det er ingen her som kan fortelle meg om fødselen min er i gang eller ei, men spennende å høre hvordan fødselen startet for dere andre 😊 Anonymkode: 98701...5f4
Amy.kw Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Min fødsel startet med mageknip, jeg fløy på do hele morgenen før riene startet, og kroppen "tømte" seg i forkant av fødselen 🙈 Dog trudde jeg det bare var magevondt, for det er grusomt! Helt til riene startet kort tid senere 😅 lykke til! ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 1 minutt siden, Amy.kw skrev: Min fødsel startet med mageknip, jeg fløy på do hele morgenen før riene startet, og kroppen "tømte" seg i forkant av fødselen 🙈 Dog trudde jeg det bare var magevondt, for det er grusomt! Helt til riene startet kort tid senere 😅 lykke til! ❤️ Ja, det er skikkelig magevondt og - ordentlig knip🙈 Blir spennende å se da, med en 10-åring på skolen og samboer på jobb 😅 Tusen takk❤ Anonymkode: 98701...5f4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 For meg startet første fødsel omtrent slik. Jeg fikk løs mage kvelden før, det kom blodtilblandet slim på morgenen den dagen jeg fødte og jeg fikk kraftige, vonde kynnere som virket regelmessige og etter hvert gikk over i rier. Men andre gang opplevde jeg det samme, unntatt løs mage, flere ganger fra uke 30 (og fødte 40+4). Da startet fødselen med at vannet plutselig gikk. Jeg var veldig plaget med kynnere og maserier de siste ukene, og de hadde gjort litt nytte, for på kontroll dagen før fødselen var livmorhalsen moden og det var 4 cm åpning. Fødselen gikk fort da den startet, det kjentes som jeg hadde gjort unna litt av den ukene i forveien. Anonymkode: 0ad1d...64b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Og masse lykke til, ja! Skikkelig spennende! ❤️ Anonymkode: 0ad1d...64b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 På 27.5.2020 den 8.57, AnonymBruker skrev: Jeg er 38 uker på vei, og har hatt en del maserier og vonde rier. Deler av slimproppen har og gått. I natt har jeg sovet veldig dårlig, og har vonde mageknip som kommer å går litt. Føles ikke som magen strammer seg samtidig. Jeg har vært en del på do - ikke diaré, men mageknipet vedvarer og skyter litt ut mot korsryggen. Sjekket innvendig hos jordmor i går, og da nevnte hun noe med 1 cm og at maseriene hadde jobbet godt med å gjøre meg moden. Men skjønte ikke helt hva den cm betydde 💁♀️ Noen som fødselen startet sånn for? 😊 Vet at det er ingen her som kan fortelle meg om fødselen min er i gang eller ei, men spennende å høre hvordan fødselen startet for dere andre 😊 Anonymkode: 98701...5f4 Ble det fødsel?? Anonymkode: 5fd6b...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå