Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Du tuller med meg nå? Dette er grov omsorgssvikt! Fyf...

Jeg lå mye på sykehus som spedbarn, og jeg kan lese tilbake at jeg ble liggende i 2 svimlende uker!! uten nærhet og uten at noen tok meg opp. Jeg har fått tilknytningsskader.

At noen kan dra fra babyen sin og la den være alene, er helt horribelt. Stakkars baby.

Trist at du har opplevd dette 💕 Mitt svar var selvfølgelig ikke seriøst ment, det var ironi.

Anonymkode: 45a5a...6d5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trist at du har opplevd dette 💕 Mitt svar var selvfølgelig ikke seriøst ment, det var ironi.

Oi, beklager at jeg svarte deg på den måten når det var ironi. 💗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mildt sagt sjokkert over at noen i det hele tatt kan tenke tanken på å gå fra et spedbarn, om så bare 5-10 min i butikken. Jeg lar så vidt min 10 åring være alene hjemme..  

Anonymkode: 2f7ce...517

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Oi, beklager at jeg svarte deg på den måten når det var ironi. 💗

Skulle hatt med et ironiflagg, slik at det ikke ble misforståelse. 🙂

Vår sønn på tre måneder ligger trygt ved siden av oss i sengen sin nå, kunne aldri forlatt han 💓

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hatt med et ironiflagg, slik at det ikke ble misforståelse. 🙂

Vår sønn på tre måneder ligger trygt ved siden av oss i sengen sin nå, kunne aldri forlatt han 💓

Huff, fikk skikkelig dårlig samvittighet nå. Hadde ikke vært så krass om jeg visste det var ironi. Unnskyld 💗 

Så koselig. Du er en god mor ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Troll.. ingen er så tette i pappen

Anonymkode: 84084...272

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Huff, fikk skikkelig dårlig samvittighet nå. Hadde ikke vært så krass om jeg visste det var ironi. Unnskyld 💗 

Så koselig. Du er en god mor ❤️

Ikke noe å tenke på, er bare flott du bryr deg 🤗

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å tenke på, er bare flott du bryr deg 🤗

:klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner også noen som hadde på babycallen da de var hos naboen på nyttårsaften. De så ikke raketten som traff loftet og satte huset i brann.

Mye kan skje.

Anonymkode: e3da2...18c

Skrevet (endret)

Hmm, en jeg kjenner tenkte også dette var greit, skulle bare svippe ene barnet ned til skolebuss, borte ca fem min, kom tilbake til et overtent hus, med baby i, det gikk bra, men det var bare ren flaks.

Endret av Tessa12
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i 3. etg i lavblokk, tar ca 4 min tur/retur søplekassa utenfor huset. Husker første gang jeg gikk ut med søpla mens barnet lå alene inne - mulig i tre-fireårsalderen? Barn med MEGET godt sovehjerte, og jeg var jo ikke lenge borte, men det føltes så skummelt!

Og jeg var alene fra dag 1, med lite eller ingen barnevakt, så alle butikkturer og andre ærender måtte skje med babyen/barnet.

Anonymkode: bf2ae...d83

AnonymBruker
Skrevet

NEINEINEI!!! oppvaskemaskinen vår tok fyr en gang. Da satt jeg i stuen og hadde full oversikt over kjøkkenet. Det tok sekunder før det brøt ut i full flamme! Tenk hvis jeg hadde vært ute av huset den kvelden når det skjedde... blir kvalm av tanken på at noen faktisk vurderer slike ting 😳 stakkars barn...

Anonymkode: 1ce1b...9e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er du seriøs? Hvordan er det verre å la en baby skrike dersom jeg er borte da han våkna i 1-5 minutter enn en skrikekur, hvor folk lar babyen skrike i 5-20 min alene, hver kveld? Jeg visste han ikke ville våkne, fordi jeg vet jo hvordan barnet mitt sover. Eneste fare, slik jeg så det var om jeg hadde fått hjerteattakk eller blitt påkjørt. Og derfor sa jeg ifra til andre. 

Anonymkode: 31c66...2f1

Bare fordi du har valgt en av to onder så gjør ikke det deg til en så jævla fantastisk forelder og omsorgsperson.

Anonymkode: d2028...faa

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken krise krever at du drar i butikken og lar babyen være alene? da hadde jeg heller spurt en nabo pent om de kunne tatt den turen på butikken for meg siden den er rett over veien 

Anonymkode: a507a...8fd

Enig. Eller bare tatt med baby? 😅

Anonymkode: c4a14...646

Skrevet

Dette må være tull...?
Rareste jeg har hørt på lenge. 
Man kan la hunder være hjemme i 10 minutter - ikke babyer. Ville ikke en gang latt 4-åringen være hjemme alene i 10 minutter. Føles totalt uansvarlig. Jeg tenker barnet må være stort nok til å klare seg ok alene dersom jeg blir påkjørt og havner på sykehus og ingen får tak i mannen min eller besteforeldre før de på en måte finner ut av hvem jeg er etc. Det kan jo ta litt tid. Om jeg er bevisstløs. Ingen av de ville en gang gjettet at jeg hadde forlatt et lite barn hjemme fordi jeg bare skulle på butikken (for det er det ingen som finner på å gjøre). 

Får naboen til å passe på da i det minste hvis det er umulig å legge handling eller lufting av hund til en gang barnet kan bli med. Forøvrig bare fint for 4 mnd gamle babyer å komme ut i frisk luft altså, artig å henge i bæresele på butikken også :) 

Skrevet

Forøvrig en kollega (mann) i sin første pappaperm som "bare skulle ut med søpla" nedenfor blokka (i Paris vel og merke) også glemte han etter en søvnløs natt at døra har smekklås. Guttungen var litt over 1 og fullt kapabel til å prøve å klatre på luftebalkongen i 4. etasje., som selvsagt sto åpen en fin sommerdag. Kan si det var en panisk man som desperat prøvde få tak i naboer, samboeren med nøkkel som var på jobb etc. Jadda. "Jeg skulle bare".... Han fikk seg såpass støkk at han selvsagt lærte å ta barnet med seg. Det gikk bra da, men det tok en god halvtime før han kom seg inn igjen til 1-åringen. Som heldigvis tok det med stor ro og fortsatt med sitt 😛 

Og som noen andre sa ang brann.

Nei nei nei - det er så feil på så mange måter. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...