embla78 Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Etter at pc`n min var på reprasjon kommer jeg ikke inn på msn. Jeg har prøvd å slette msn og legge inn på nytt, men den vil ikke slettes. Det går heller ikke å legge over ny msn. :-x Noen som kan hjelpe meg?
Gjest kenneth Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Etter at pc`n min var på reprasjon kommer jeg ikke inn på msn. Jeg har prøvd å slette msn og legge inn på nytt, men den vil ikke slettes. Det går heller ikke å legge over ny msn. :-x Noen som kan hjelpe meg? Har du forsøkt slette den ved å gå inn på Kontrollpanel->Legg til eller fjern programmer? Og funnet programfilen for installasjon? F.eks. herfra? http://messenger.msn.com/ (evt. bruke den du har på pc'en, hvis den ligger der fortsatt, kanskje under c:Programfiler)
MorningStar Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Windows Messenger kan ikke slettes. Men MSN Messenger kan.
Gjest Ananas Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Hvis du forklarer i detalj hvordan du gå fram og akkurat hva som ikke virker, er det lettere å gi deg hjelp.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Eksakt feilmelding også. Eksakt feilmelding pluss google-søk gir ofte en løsning .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå