Gå til innhold

Ønsker å få tips og ideer om å få mannen til å bli interessert i å ha sex igjen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har barbert musa fordi jeg trodde at mannen skulle bli interessert i å ha sex og jeg prøvde å gjøre meg sexy for å pire opp sexøysten til mannen. 

Har prøvd å snakke med han om dette og har sagt at jeg savner som vi hadde det tidligere selv om jeg avvisende i starten av forholdet fordi jeg ønsket å vær sikker da jeg skulle ha sex for aller første gang. Føler at han er sur enda fordi jeg ikke ønsket å ha så mye sex i starten sv forholdet. 

Nå ønsker jeg å få tips og ideer på hvordan jeg kan få opp sexlysten til mannen. 

Anonymkode: b198e...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær naken, ta med øl

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Vær naken, ta med øl

Har du prøvd dette? 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd dette? 

Funker alltid på meg ihvertfall

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Funker alltid på meg ihvertfall

Ok. Då får jeg prøve på det :) 

Skrevet

Hmm... jeg ville nok prøvd å få ham til å føle at jeg liker ham og vil ha ham. (Kanskje litt «jentete svar» 🤔, men kan være verd et forsøk?) Du kan jo teste ut det med kjærlighetsspråkene?

Og så vil jeg gitt ham noen gratis-runder, altså der du gjør all jobben og ikke krever noe av ham. 

Men, det kommer jo helt an på hva som er årsaken til at han er lite interessert. Er han lei av å ta initiativ? Ta initiativ. Har han mye å gjøre? Gi ham en pause. Må han prestere mer enn han orker seksuelt? Ta vekk presset. Osv.
(Jupp... høres enkelt ut i teorien. Ikke så enkelt i praksis.)

(Forresten, ikke alltid min mann får med seg når jeg prøver å gjøre meg sexy for ham og forventer at han skal tenne - men han får med seg når jeg opptrer selvsikkert og tar initiativ.)

AnonymBruker
Skrevet

Her er det omvendt, så da foreslår jeg vi bytter. Da kan de to sexmotstanderne nyte sine sexløse liv, og vi to kan kose oss glugg i hjel med deilig sex 😉

Anonymkode: 0ff1f...ab1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det omvendt, så da foreslår jeg vi bytter. Da kan de to sexmotstanderne nyte sine sexløse liv, og vi to kan kose oss glugg i hjel med deilig sex 😉

Anonymkode: 0ff1f...ab1

Hva er det du savner då? :P 

Kunne godt ha byttet for vi har ikke hatt sex på mange mnd :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...