AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Del Skrevet 27. mai 2020 Heisann Jeg har nå gått ned 25 kilo og har 15 igjen før målet er nådd! Er så redd for løshud, er det noen som kan komme med tips for at jeg kan forebygge dette?? Begynner sakte men sikkert å bli fornøyd med kropp og meg selv, så redd jeg skal ende opp med løshud og slutte like meg selv igjen Er 28 år skulle det ha betydning Anonymkode: a7593...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Del Skrevet 28. mai 2020 Det som Kan hjelpe er å gå ned sakte i vekt. Ellers er det genetisk men også om du har mye strekkmerker. Da er det vanskeligere for huden å reparere seg selv. Hvis du får litt løs hud så kan det ta litt tid til kroppen ordner opp selv, hvis du får mye så er det kun operasjon som kan fjerne. Anonymkode: cdab3...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Del Skrevet 28. mai 2020 Jeg gikk rolig ned og trente hele tiden. 40 kg ned, uten noe lødhud, og jeg var eldre enn deg. Hadde litt slapp hud på armene en stund, men gikk gradvis bort. Jeg husket at en lege hadde sagt til min kusine (hun hadde slapp hud på pupper og mage etter fødsel) at hun ikke kunne vite hvor mye huden klarte å trekke seg sammen før det hadde gått to år, så stresset ikke så med at huden på armene var slapp en periode. Tenkte at jeg fikk gi kroppen de to årene før jeg stresset med det. Det gikk kjappere enn to år. Gener og hudtype har nok en del å si, men jeg tror det er lurt å ikke gå for fort ned, og også trene. Jeg tror det hjalp meg. Anonymkode: b0057...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå