Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville ut med vennina mi Klokken 8 og dra derfra klokken 9. Hun mente det er sent. Siden hun da er hjemme halv 10 ca

hva tenker dere om det?

det er jo sommer nå, er lyst helt frem til 10. 
hva er sent for dere?

Anonymkode: 68500...ed6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva snakker vi om her? 
Kona di? Datter på 12, datter på 16? Umulig å si.. 

Anonymkode: 0cc58...42b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er dette voksne mennesker? Skulle dere tidlig opp?

Har jeg fri er jeg gjerne ute til 12-1, ellers til 22-23.

Anonymkode: c4cbf...02e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på alder, vaner og livssituasjon. Har hun små barn? Jobb som starter tidlig? 

Jeg klarer ikke sove lenge på morgenen, så med mindre det er noe spesielt så liker jeg helst å være hjemme 21-22 i hverdagene. Da har jeg litt tid hjemme før det er kvelden!

Anonymkode: fa6a1...afe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen venninner som må legge seg ca 22 på hverdager. Ungene våkner tidlig og skal rekke skolebussen. For meg pleier det å holde å være hjemme kl. 22. Min datter derimot, bør være hjemme kl. 19. Men hun er yngre enn meg.

Anonymkode: 8b8f6...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir forseint for meg også. Jeg trenger ro før jeg kan sovne og være med venner girer meg opp. 

Anonymkode: 7cee4...57b

Skrevet

Det var jo tydeligvis for sent for hennes ønsker og behov, da har det lite å si hva andre synes og mener. Jeg kan fint være ute til 23 på en hverdag, mens det ville vært drepen for en venninne som er avhengig av å legge seg tidlig for å fungere dagen etter. Ingen av oss har rett eller feil, vi har bare forskjellige behov.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...