AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Skrev med en på nette. Han hadde dame. De var gode venner, gjorde ting sammen osv, men hun ville ikke ha sex. Heller mot at han lyver. Har man det bra ønsker man vel sex med partneren sin? Hva tenker dere evt erfaring? Anonymkode: ed875...2ac
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Jeg ble lei av å bli avvist, så jeg tok heller ingen initiativ, og da ble det heller ikke sex. Vi var sammen 2år med lite sex. Han furta og klaga, tok ingen initiativ selv og avviste bare meg Anonymkode: 396ab...668 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Fullt mulig han sier sannheten. De fleste kvinner vil ha sex når forholdet er bra, men ikke alle. Anonymkode: b4837...bac 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Andre menneskers erfaring har ofte ingenting med hvordan de mennesker er eller ikke er. Vi har alle forskjellige erfaringer, og tolker gjerne verden ut ifra det, men tingen er jo at vi har veldig mange forskjellige erfaringer, på samme måte som det finnes mange forskjellige mennesker. Du kommer ikke til å finne ut om denne fyren er ærlig eller ikke med å spørre på et forum. Anonymkode: 6e1bd...ff6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 På 27.5.2020 den 2.01, AnonymBruker skrev: Skrev med en på nette. Han hadde dame. De var gode venner, gjorde ting sammen osv, men hun ville ikke ha sex. Heller mot at han lyver. Har man det bra ønsker man vel sex med partneren sin? Hva tenker dere evt erfaring? Anonymkode: ed875...2ac Men hvorfor skriver du om sex med en som har dame. Mest sannsynlig lyver han, men det kan være han ikke gjør det. Uansett så har han fortsatt dame.. Anonymkode: 125b9...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå