AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Det har seg slik at jobben min er veldig uprofesjonell. Lederne er veldig snille og gode, men de ansatte ødelegger virkelig arbeidsdagen min. Ikke alle, men noen. Jeg hører det er veldig mye baksnakking der, og føler det er så tett. En ting jeg reagerte veldig på, var at det ikke en gang ble spurt om å få sånn politisjekk av denne jobben her. Det er veldig uprofesjonelt. Jeg har tidligere arbeidserfaring i Telenor kundeservice, og det var veldig viktig for de å ha den politiattesten med en utvidelse, mens denne jobben ga totalt blaffen. Jeg har det ikke bra med meg selv hverken på jobb eller etter det, og jeg vet at det er på grunn av jobben. Jeg meldte fri i nesten en mnd fra jobb pga skole osv, og merker det er helt jævlig nå. Kom tilbake i dag, og det gjør meg så vondt. Jeg vet at jeg kan si opp, men det er veldig vanskelig å finne ny jobb også. Jeg er student, og har ikke så mye arbeidserfaring! Sliter så jævlig, og hvis noen har råd eller tips, pls skriv under. Jeg er 21 år gammel, og det kan så være relevant for hva slags tips dere skriver. Anonymkode: 399ed...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå