Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, lurer på om dere med fagbrev har hengt det opp? Og hvor? Tenker å henge opp mitt hjemme men vet ikke helt hvor jeg skal ha det. Hva synes dere om å ha det på veggen?

Endret av Kristine keiseraas
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må såklart henge det opp hvis det er noe du er stolt av ♥️ hjemme hos oss har vi en "minne vegg" der vi har hengt bilder, vitnemål og diplomer etc som har hatt stor betydning for våre liv 😊 

Anonymkode: 8c518...106

• Liker 1
Skrevet

Mitt henger med stefaren min sitt fagbrev. 

Ser ikke problemet, hva er det som er så rart med det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan feks henge det i en gang eller noe slikt? Sammen med noen familiebilder?

Anonymkode: b991d...0c5

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Kristine keiseraas skrev:

Hei, lurer på om dere med fagbrev har hengt det opp? Og hvor? Tenker å henge opp mitt hjemme men vet ikke helt hvor jeg skal ha det. Hva synes dere om å ha det på veggen?

Det hadde jeg gjort om jeg var deg! 🙂 

Anonymkode: 2a3b6...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Har fagbrev og bachelordiplom hengende i gangen. Har sett flere som har det på veggen, syns ikke det er rart.

Anonymkode: 974c1...4e2

AnonymBruker
Skrevet

De jeg kjenner har det på soverommet.

Anonymkode: 5dab2...b08

AnonymBruker
Skrevet

Er greit å henge det opp. Men ikke i yttergang, innergang, stue og kjøkken hvor folk er når dem er på besøk. Mer inne på et kontor, eller et soverom, eller en plass hvor det er litt mer "anonymt".

Anonymkode: b5a68...6e3

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er veldig rart å henge opp et fagbrev. Men folk er forskjellige, og det er jo greit. 
Hadde jeg sett et fagbrev hengende hos noen andre hadde jeg nok tenkt at det er rart, og lurt på hvorfor de hadde det på veggen. Men hadde aldri nevnt det eller spurt. :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hadde det på stua en stund, flyttet det ril kontoret (som jeg mener er en egnet plass). Nå har jeg ikke lenger kontor og det ligger på boden🤷‍♀️

Endret av Mumsmums
Skrevet

Jeg har fagbrevet mitt hengende på kjøkkenet, synes det var passende da jeg er fagutdannet kokk😅😊

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst,henge opp utd sin?!?Noe så cringe.

Anonymkode: b6608...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg blir litt både teit og kleint. Lite voksent. Er du ala hudterapeut, frisør eller fotterapeut og har egen klinikk hjemme så er det selvsagt på sin plass å bevise dette ved å henge det opp. 

Anonymkode: 02282...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei vettu hva, det syns jeg bare er å henge opp! :) du har tatt en utdannelse, og bestått, og det skal du være stolt av! :)

hvorfor ikke et fagbrev, men et bilde av en svart/hvit sau man aldri har møtt, det er greit? For da kalles det interiør, og da er det greit? 

nei, heng det opp med god samvittighet du :)

Anonymkode: 18159...0f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst,henge opp utd sin?!?Noe så cringe.

Anonymkode: b6608...1ed

Hvorfor cringe? Vi har da et helt ok ord for det på norsk, kleint? 

Anonymkode: 18159...0f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt rart. Skjønner ikke helt poenget? 

Anonymkode: 1f4d8...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Har mitt på veggen et sted som ikke er så iøyefallende 

Anonymkode: 39b2f...cd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg blir litt både teit og kleint. Lite voksent. Er du ala hudterapeut, frisør eller fotterapeut og har egen klinikk hjemme så er det selvsagt på sin plass å bevise dette ved å henge det opp. 

Anonymkode: 02282...69b

Jeg tok mitt i godt voksen alder og er stolt over at jeg fikk det til. Så henge det på veggen var en selvfølge. 

Anonymkode: 09fff...074

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er helt på sin plass! Gang, stue, kjøkken, kontor, soverom - det kommer helt an på hvordan du har det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Heng det opp! Jeg og mannen har henholdsvis mastergrad og fagbrev hengende på veggen. Vi er stolt av det, og vil ha det fremme. Har det dog på kontoret, så det er ikke det første som møter deg når du kommer inn til oss. 

Anonymkode: 245f8...7a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...