AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Jeg trenger hjelp til flytting da jeg ikke har noen andre som kan hjelpe meg. Jeg trenere hjelp med alt fra selge det huset jeg har ny, flytting av møbler og alle av innbo, kjøpe ett nytt hus. Ja hjelp med alt i flytteprosessen da jeg har angst og helseproblemer som gjør at jeg ikke klarer det selv. Anonymkode: d644c...d0f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Trenger hjelp til klargjøring av oppussing, klargjøring før visning. Kontakte banken. Anonymkode: d644c...d0f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Har du ingen familiemedlemmer som kan hjelpe? Når man skal selge hus så trenger man en megler, og h*n informerer deg om alt som skjer i en salgsprosess. Megleren har kontakter som både kan vaske ned huset du skal selge, gjøre det klart til visning og navn på flyttebyrå du kan bruke. Du kan også melde deg inn i facebookgruppen "Hjelp til alt mulig" . Det er en Facebookside der folk tilbyr hjelpen sin alt fra vasking, maling, flytting osv. mot betaling selvfølgelig. Anonymkode: da003...f7c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Hvis du eier boligen din har du vel råd til å betale noen for å gjøre dette for deg? Megler, flyttebyrå, vaskehjelp osv Anonymkode: d4d1c...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå