embla78 Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har truffet en vannmann.. og er interessert å vite mer om vannamannen, da jeg aldri før har vært interessert i noen født i dette tegnet.. Jeg er selv skorpion på godt og vondt! Selvfølgelig vet jeg at det ikke bare er stjernetegnet som spiller inn, men jeg er nysgjerrig!!
Lillesøster Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Jeg tror vannmenn er sjeldne. Jeg har bare truffet en og det klikka noe sinnsykt godt. Dessverre var han en for stor flørt til at jeg turte å satse på han. Men veldig sjarmerende, godt humor, herlig humor osv.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Egenrådige, oppfinnsomme, mye teknisk kunnskap, dynamiske, utålmodige, bestemte, ..
Gjest Emera Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Egenrådige' date=' oppfinnsomme, mye teknisk kunnskap, dynamiske, utålmodige, bestemte, ..[/quote'] Jeg hadde en. Det stemmer. :o
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Egenrådige' date=' oppfinnsomme, mye teknisk kunnskap, dynamiske, utålmodige, bestemte, ..[/quote'] jeg også har en, og det stemmer her også.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Jo på noen stemmer det vel alltid litt , men faktisk stemte dette på min eks også. Ja!! Og han var en smule ego også men DET gjelder ikke alle vannmenn :-)
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2005 #8 Skrevet 12. juli 2005 Jeg passer bra med vannmenn-menn, både som kjæreste og venn, og har kjempesans for de Samtlige jeg kjenner og har kjent, har vært empatiske, følsomme og rasjonelle på samme tid (flott kombinasjon!) smarte og intelligente, fornuftige, omgjengelige og ekstremt hyggelige. Veldig (veldig!!) hjelpsomme. Noe av det jeg liker best med vannmenn-menn (det gjelder i allefall for de jeg kjenner), er at de er så varme mot medmennesker, det være seg venner og kjærester, men også den slitne vaskekona på jobben, dama på Rimi, osv. De er humane mot mennesker og dyr og ingen av de jeg har kjent har hatt behov for "show off". Rett og slett flotte menn! (ps Embla78; tenkt på å bytte nick?)
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2005 #9 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Som vannmann må jeg selvfølgelig si meg enig i alt Embla S beskrev. Men samtidig er jeg også en typisk Vær(utålmodig, liker forandringer og å vinne og liker fysisk aktivitet), Tyr(liker god mat og god vin, tror på det som er konkret og virkelig og er utholdende), Tvilling (verbal, nysgjerrig og liker å lære nye ting), kreps (sterk, liker selvvalgt ensomhet og bryr meg om de rundt meg), Løve (blir oppfattet som arrogant, er generøs og stolt), Jomfru (jordnær, dyktig til å analysere og gjør ting skikkelig), Vekt (liker musikk/kunst, opptatt av skjønnhet og opptatt av harmoni), Skorpion (hemlighetsfull, kan drepe ved hjelp av ord og er erotisk), Skytte (hater begrensninger, inspirerende og har min egen moral), Steinbukk (må gjøre alt selv, tar ansvar og liker å ha kontroll) og fisk (liker ikke faste rutiner, drømmer og opptatt av religion). Stjernetegnene Hmm, hva var det jeg egentlig var? Endret 12. juli 2005 av TomKrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå