Gjest Daniella_ Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 På somebody.no koster det 300 kr og noe for å være medlem der i 3 mnd. Det jeg lurer på er, ER det verdt det?
Gjest Daniella_ Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Hva er det slags side? En side med kaloritabell, oversikt over mange matvarer osv, osv.
vilde Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har vært medlem der, og ja det fungerer veldig bra. En stor ulempe likevel er at det til tider går utrolig tregt..... slik at man ikke gidder føre inn alt. Jeg holdt vel ut et par måneder, men har vurdert å prøve igjen selv. Hvis man fører inn alt man spiser, så får man raskt oversikt over hvordan stå er, hva man bør kutte ut osv. Så i starten er det jo veldig motiverende:)
Nella Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Syns der er verdt det. Men jeg pleier under "frokost" å legge inn alt jeg spiser og så velger jeg bare "samme som i går" dagen etter og setter bare 0 på det jeg ikke spiser så følger det med til neste dag igjen om du skjønner og så endrer jeg bare antall og gram fra dag til dag. Veldig greit. Så lager jeg egen for middag. Er ikke så nøye på å legge inn alle de andre målitdene under hver sin bolk, men legger alt på frokost og middag på middag. Funker fint som bare det. Syns det er verdt det og har lært mye om normale mål, og fått noen overraskelser både positive og negative på endel matvarer hva kalori og fettinnhold gjelder. Og de har den største databasen med alle slags matvarer
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #7 Skrevet 29. juni 2005 Jeg brukte den siden flittig tidligere i vår - det har sklidd litt ut nå, men tror egentlig jeg skal begynne med det igjen. Sitter jo stort sett forran pc'en hver dag likevel, så det er egentlig ikke så stress å føre inn dagens matinntak. Og som Nella skrev er databasen for matvarer kjempebra. De har virkelig lagt inn alt - også masse halv- og helfabrikta. Så da får en ganske korrekte beregninger, ikke bare sånne ca. tall som det fort blir til på endel andre steder. Vet ikke om det er så veldig mye poeng i å skrive hver dag over lengre perioder, men en stund vil jeg virkelig anbefale. Jeg fikk meg hvertfall en skikkelig øyeåpner når jeg fikk se hvordan kaloriinntaket mitt var enkelte dager.
Gjest abel-babel Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 Starter ikke Grete Roede med gratis vektklubb hvor du får tilgang til det gratis til høsten?
Nella Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 Starter ikke Grete Roede med gratis vektklubb hvor du får tilgang til det gratis til høsten? "Bli med i Vektklubben™ Her kommer snart Grete Roede AS sin nye tjeneste for deg som er opptatt av vekt, mosjon og riktig kosthold. Her vil du få menyforslag og mulighet til å logge trim, vekt og mål. Du vil også få tilgang til oppskrifter, nettmøter med eksperter, ulike nyhetsbrev og ikke minst få en gratis smakebit på kursproduktene våre. Vektklubben™ lanseres til høsten, men du kan allerede nå registrere deg slik at du får tilgang til dette spennende opplegget helt fra starten. Sitat forkortet, Mie (mod). Fra : http://www.vektklubben.no/ Det får'n si. Slett ikke verst
Gjest Daniella_ Skrevet 29. juni 2005 #10 Skrevet 29. juni 2005 Oi Oi Oi Nella. Har meldt meg inn nå jeg. Det hørtes jo supert ut!
Nella Skrevet 29. juni 2005 #11 Skrevet 29. juni 2005 Ja, nå tar de opp full konkurranse med vg, dagbladet og alle sammen. Spennende å se hvordan det blir da
Gjest Daniella_ Skrevet 29. juni 2005 #12 Skrevet 29. juni 2005 Ja' date=' nå tar de opp full konkurranse med vg, dagbladet og alle sammen. Spennende å se hvordan det blir da [/quote'] Jepp jepp. Blir sikkert bra!
Teddy Skrevet 29. juni 2005 #13 Skrevet 29. juni 2005 Oi Oi Oi Nella. Har meldt meg inn nå jeg. Det hørtes jo supert ut! Nå har jeg meldt meg inn og. Etter mange år med halvhjertet innsats har jeg endelig bestemt meg for å ta meg selv i nakkeskinnet, dette må jo være et utmerket hjelpemiddel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå