AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Hva gjør dere damer med hår i ansikt? De mørke over leppa napper jeg om det dukker opp noen, men hva med alle de lyse overalt? De synes godt på badet, hva med ute? Hva kan man gjøre med det? Hva tenker menn i 30-40 åra? Er det stygt med hår i ansikt? Anonymkode: e9ad7...f20
Kenelz Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Om du synes selv at det er kjempe ille så kan du alltid ta laserbehandling?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Jeg tar det på overleppa og har begynt å ta det som vokser nærmest øre og ned mot kjeven fordi jeg syns sminken blir finere da. All sminke legger seg penere på et ansikt med lite eller ingenting dun men jeg orker ikke begynne å ta alt, de er heldigvis lyse. Bruker bare en liten elektrisk trimmer. Anonymkode: 52532...4bc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Har alltid hatt en del lyst «dun» i ansiktet. Det lever jeg helt fint med. Om andre skulle bry seg, får det være deres problem. Men napper de mørke på overleppa og de to-tre mørke som av og til dukker opp på haka. Ser damene i min familie får flere og flere av den sorten med årene, så får nok å gjøre om jeg skal begynne å fjerne de lyse også. 😂 Anonymkode: 5ad49...056 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 Barberer vekk mørke hår daglig.. er mer normalt enn man tror at damer gjør det. Anonymkode: 95260...fa7
Zienna Skrevet 26. mai 2020 #6 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har alltid latt de lyse være. Har tenkt om at jeg fjerner dem, så kanskje stimuleres veksten ytterligere, Hos meg begynte det med ett hår på haka. Ettersom jeg er blitt eldre er det blitt flere, men de er lett å nappe bort. Så også på overleppen. Men der bruker jeg voks strips (forsiktig, og ikke ofte). Er blitt 67 år, men dette har ikke blitt et stort problem. Tror det er viktig å ikke overdrive. Da kan lett problemet bli større.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 21 timer siden, Zienna skrev: Jeg har alltid latt de lyse være. Har tenkt om at jeg fjerner dem, så kanskje stimuleres veksten ytterligere, Hos meg begynte det med ett hår på haka. Ettersom jeg er blitt eldre er det blitt flere, men de er lett å nappe bort. Så også på overleppen. Men der bruker jeg voks strips (forsiktig, og ikke ofte). Er blitt 67 år, men dette har ikke blitt et stort problem. Tror det er viktig å ikke overdrive. Da kan lett problemet bli større. Det er en gammel myte, man kan verken barbere, nappe eller vokse seg til «økt hårvekst». Så bare napp i vei 😁 Anonymkode: 95260...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #8 Skrevet 27. mai 2020 Er så utrolig heldig og har PCOS så må barbere ansiktet hver dag. Kremer, laserbehandlinger, medisiner....ingenting har hjulpet 😫 Men jeg har en mann som støtter meg og som elsker meg uansett. Og det hjelper meg veldig med å klare å leve med det Anonymkode: 6de4c...f05 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #9 Skrevet 31. mai 2020 Jeg vokser hele ansiktet. Blir veldig glatt og fint da + hårene som vokser ut er færre. Anonymkode: 703e0...1bb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #10 Skrevet 31. mai 2020 Threading i salong. Men nå i korona-tiden lot jeg det bare være. Er kun lyse dun opp mot ørene, så gjør det hovedsakelig fordi sminke sitter mye bedre. Anonymkode: f6ffc...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå