AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Jeg blir nå utredet for habituell abort og gynekologen min nevnte såvidt (en av de første timene jeg hadde) henvisning til fertilitetsklinikk, men han har aldri nevnt det igjen siden. Jeg har jo googlet litt generelt om habituell abort og får nå opp endel «random» reklame fra private fertilitetsklinikker hvor de reklamerer for god hjelp ved habituelle aborter. Men hva gjør de egentlig på disse fertilitetsklinikkene som er annerledes fra hos gynekolog? Hvilken hjelp tilbyr de som ikke gynekologen gjør? Anonymkode: 9f569...484
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Det er vel muligens at det går mye raskere enn offentlig? Anonymkode: 88cce...e9a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel muligens at det går mye raskere enn offentlig? Anonymkode: 88cce...e9a Selve utredningen tenker du på? Jeg går jo til privat gynekolog. Anonymkode: 9f569...484
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Selve utredningen tenker du på? Jeg går jo til privat gynekolog. Anonymkode: 9f569...484 Gynekolog hos en fertilitetsklinikk? Hadde tatt en telefon til klinikk Hausken eller Medicus. Hos Hausken har de Fertilitetssjekk som koster noen tusen lapper. Der får du sikkert time på dagen (nesten). Anonymkode: 88cce...e9a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 På 28.5.2020 den 9.52, AnonymBruker skrev: Gynekolog hos en fertilitetsklinikk? Hadde tatt en telefon til klinikk Hausken eller Medicus. Hos Hausken har de Fertilitetssjekk som koster noen tusen lapper. Der får du sikkert time på dagen (nesten). Anonymkode: 88cce...e9a Nei, jeg går til en privat gynekolog for utredning. Ikke vært på fertilitetsklinikk, han nevnte bare at jeg kanskje skulle henvises for lenge siden en gang, men aldri sagt noe mer om det siden. Anonymkode: 9f569...484
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #6 Skrevet 30. mai 2020 Jeg har ikke gjort det, men vurderer det. Vet heller ikke hvorfor det hjelper, men leste noe om testing av det de skulle sette inn. Er gravid nå, men hvis det ikke går denne gangen heller må jeg enten gi opp pga alder eller gjøre noe radikalt annerledes. Anonymkode: f59de...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå