Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lange vipper med fin bøy. Ønsker en mascara som setter farge på vippene og definerer dem på en fin måte. Misliker alt som gir volum og tykke vipper.

Min favoritt har pleid å være Mac Extreme Dimension, og den er helt super! Men jeg er ikke helt sikker på om jeg er villig til å fortsette å legge så mye penger i mascara i tiden fremover. 

Er det noen som har erfaringer med gode definerende mascaraer til en rimelig penge? L’Oréal, Max Factor eller lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

favoritten i mange år 

c0dac58c-ba1b-41ba-a6a5-cb2ad90c00b0_7.jpeg

Anonymkode: ea93b...736

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

favoritten i mange år 

c0dac58c-ba1b-41ba-a6a5-cb2ad90c00b0_7.jpeg

Anonymkode: ea93b...736

Takk for svar! Fant den da jeg googlet litt tidligere i dag, og den er i alle fall ikke dyr... Men jeg synes at resultatene så veldig klumpete ut på en del av bildene jeg fant på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Kicks flirty extensions. Den er billig(ofte på tilbud til 30% og 50%). Ble imponert over hvor bra den var da jeg alltid har brukt dyre merker tidligere, men denne har blitt min nye favoritt!

Anonymkode: ac582...0de

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kicks flirty extensions. Den er billig(ofte på tilbud til 30% og 50%). Ble imponert over hvor bra den var da jeg alltid har brukt dyre merker tidligere, men denne har blitt min nye favoritt!

Anonymkode: ac582...0de

Takk for tips! 🌼 Ser at den har fantastiske anmeldelser på nettsidene til Kicks, så jeg gir den et forsøk. 

Skrevet

Clarins wonder perfect 4d er min favoritt, tror jeg betalte 275 kr , varer veldig lenge 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maxfactor masterpiece er en favoritt her😊

Anonymkode: 8d3b8...d9f

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, FrøkenHappy skrev:

Clarins wonder perfect 4d er min favoritt, tror jeg betalte 275 kr , varer veldig lenge 😊

Takk for tips! Skal vurdere den, men den er egentlig litt dyrere enn det jeg hadde tenkt meg - har allerede en favoritt i den prisklassen 😉

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maxfactor masterpiece er en favoritt her😊

Anonymkode: 8d3b8...d9f

Takk for tips! Skal sjekke den ut 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...