Miss-Grey Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Har lange vipper med fin bøy. Ønsker en mascara som setter farge på vippene og definerer dem på en fin måte. Misliker alt som gir volum og tykke vipper. Min favoritt har pleid å være Mac Extreme Dimension, og den er helt super! Men jeg er ikke helt sikker på om jeg er villig til å fortsette å legge så mye penger i mascara i tiden fremover. Er det noen som har erfaringer med gode definerende mascaraer til en rimelig penge? L’Oréal, Max Factor eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 favoritten i mange år Anonymkode: ea93b...736 1
Miss-Grey Skrevet 26. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: favoritten i mange år Anonymkode: ea93b...736 Takk for svar! Fant den da jeg googlet litt tidligere i dag, og den er i alle fall ikke dyr... Men jeg synes at resultatene så veldig klumpete ut på en del av bildene jeg fant på nett.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Kicks flirty extensions. Den er billig(ofte på tilbud til 30% og 50%). Ble imponert over hvor bra den var da jeg alltid har brukt dyre merker tidligere, men denne har blitt min nye favoritt! Anonymkode: ac582...0de 1
Miss-Grey Skrevet 26. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kicks flirty extensions. Den er billig(ofte på tilbud til 30% og 50%). Ble imponert over hvor bra den var da jeg alltid har brukt dyre merker tidligere, men denne har blitt min nye favoritt! Anonymkode: ac582...0de Takk for tips! 🌼 Ser at den har fantastiske anmeldelser på nettsidene til Kicks, så jeg gir den et forsøk.
FrøkenHappy Skrevet 26. mai 2020 #6 Skrevet 26. mai 2020 Clarins wonder perfect 4d er min favoritt, tror jeg betalte 275 kr , varer veldig lenge 😊 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Skrevet 27. mai 2020 Maxfactor masterpiece er en favoritt her😊 Anonymkode: 8d3b8...d9f 1
Miss-Grey Skrevet 27. mai 2020 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2020 10 timer siden, FrøkenHappy skrev: Clarins wonder perfect 4d er min favoritt, tror jeg betalte 275 kr , varer veldig lenge 😊 Takk for tips! Skal vurdere den, men den er egentlig litt dyrere enn det jeg hadde tenkt meg - har allerede en favoritt i den prisklassen 😉 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Maxfactor masterpiece er en favoritt her😊 Anonymkode: 8d3b8...d9f Takk for tips! Skal sjekke den ut 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå