Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne på lookfantastic.com og skal kjøpe (først og fremst) conditioner og hårmaske/kur for håret mitt som er bleket, tynt og slitt - det er helt "ødelagt"... Er Redken et bra valg, den blå serien? eller ville dere valgt noe annet? fins det noe som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Redken, men jeg tror at Joico K-pak også ville vært veldig bra for håret ditt.

Proteinkuren de har er suuuuper!

Skrevet

Hei!

Jeg har også bleiket(bare stiper da) hår og har til tider brukt Extreme produkter fra Redken. Hårkuren er veldig bra,men håret kan bli litt stivt og vanskelig å style etter en del ganger-så bruk en fuktgivende balsam(evt hårkur) etterpå. Hadde også sånn Protein Treatment som ikke skal skyldes ut. Brukte dette etter hver vask,men merket ikke veldig forskjell. Men så har ikke jeg "ødelagt" hår,så mulig du merker større forskjell. Har de ikke shampo,balsam og hårkur i pakke til en billig penge på LF,tro? :wink:

Skrevet

Jo, de har tre forskjellige pakker i Extreme-serien og flaksen vil også ta seg fint ut på badehylla! ;)

Skrevet

Flaskene, mente jeg... :)

Og har noen prøvd den nye fra Alterna, den rosa serien?

Skrevet

Jeg kan anbefale All Soft serien, passer kjempegodt til mitt tykke, stripete, lange hår i hvert fall.

Gjest gjest1
Skrevet

Hele All-soft serien blr for kraftig til mitt fine, tynne hår (gjelder også trådstarter?), men jeg bruker shampoen og supplerer med Redken Anti-snap leave in. Ca en gang pr uke tar jeg hårkur, enten Joico K-Pac eller All-Soft.

Beste løsningen for mitt lange, tynne behandlede hår.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har glatt, farget, medium tykt hår, og synes at Kerastase og Alterna har bedre produkter til mitt hår. Unntaket er Anti-Snap, som jeg er veldig glad i.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har mellomtykt skulderlangt hår med krøller og fresh curls serien er helt perfekt for meg.

Jeg veksler mellom redken og kerastase,

Gjest Sienna ikke innlg.
Skrevet
Jo' date=' de har tre forskjellige pakker i Extreme-serien og flaksen vil også ta seg fint ut på badehylla! ;)[/quote']

Hold deg unna Extreme-serien, den synes jeg ikke var god, og håret mitt ble ikke bedre. Har ikke hørt mye positivt om den..

Jeg kan imidlertid anbefale extreme- kuren (kun den!), som bør brukes med en fuktighetskur rett etterpå (f.eks redken all soft).

Når det gjelder shampo og balsam tror jeg Joicos K-pak ville vært bra (men den lukter grusomt sterkt av banan), samt den grønne Resistance-serien fra Kerastase.

Gjest Gjesta
Skrevet

Shampoen og balsamen i Extreme-serien er grusomme! Jeg har prøvd to ganger, men håret blir bare slapt og ekkelt av dem, og med mitt ihjelfargede hår er jeg midt i målgruppen.

Kerastase og Alterna er milevis bedre! :)

Gjest Marianna Panna i.i
Skrevet
Shampoen og balsamen i Extreme-serien er grusomme! Jeg har prøvd to ganger, men håret blir bare slapt og ekkelt av dem, og med mitt ihjelfargede hår er jeg midt i målgruppen.

Kerastase og Alterna er milevis bedre! :)

Helt enig, shampoen og balsamen i denne serien er ikke bra!

Gjest siri piri
Skrevet

Jeg synes Joico har gjort susen for mitt småskadete, fargede hår. Bruker både protiein og fuktighetskuren. Liker også leave in skummet.

men så takler jeg også lukten av hubba bubba krysset med banan..

Neste gang kommer jeg til å prøve Ressistance serien til Kerastase, den har jeg også tro på.

Skrevet

ok, da får det bli kerastase eller alterna istedet. noen som har prøvd den nye rosa linja i alternaserien?

Skrevet

Jeg elsker også Redken Anti-snap (ikke bare er den kjempegod, den lukter også helt fantastisk). Hårkuren jeg tester ut nå er Fudge Dynamite, og den liker jeg veldig godt. Får silkemykt hår :)

Skrevet

Jeg liker Redken All soft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...