AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har fått tips om at babyolje er fint å bruke på fiffi som fukt i dusjen, men også som glidemiddel under samleie. Men jeg lurer på, er det farlig eller noe hvis kjæresten min går ned på meg da, når jeg har smørt meg inn med babyolje? Tenker jo at babyolje er laget for babyer og at det ikke bør være så farlig å få i seg litt, men hva tenker dere? Anonymkode: 6262f...dbf
Jeg er mann Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Babyolje fungerer fint til mangt, og er trygg 😊
The Kavorka Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Det er nok ikke farlig, nei. Men man må også huske på at babyolje er laget for å trekke inn i huden, så om man bruker det som glidemiddel, må man stadig tilføre mer olje for det kan fort tørke opp som igjen kan føre til såre slimhinner og såre tisser.. Så "ordentlige" glidemidler anbefales. Men jeg har hatt mye moro med babyolje, jeg hehe...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Babyolje vil ikke holde på gliden, så gå heller til anskaffelse av et skikkelig glidemiddel Anonymkode: 68a92...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå