Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd tannbleking hos tannlege én gang, og hos skjønnhetssalong én gang. Begge deler ga minimalt resultat. En sjattering eller to kanskje, og etter den siste varte effekten også veldig kort.

Men jeg ser jo mennesker med hvite tenner. Sånne helt hvite, nesten i hviteste laget :ler: Noen som vet hva slags behandling de kan ha brukt?

Anonymkode: f33c0...b7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å bleke i skjønnhetssalong er som å kaste penger ut av vinduet, de bruker bare 0,2% hydrogenperoksid.  Trenger minst 10 % for å se forskjell, det samme gjelder for øvrig Smilelab og de andre stripsene de selger lovlig i Norge. De virker ikke og det skulle ikke vært lov til å lure nordmenn slik!!  Jeg skal få tilpasset skinner for hjemmebruk snart hos tannlege, tror gelen skal virke i 1,5 time eller noe sånt. Noen typer kan du også sove med.  En eneste behandling hos tannlege er nok ikke tilstrekkelig.  Jeg regner med at jeg må bruke gelen til hjemme bruk sånn annenhver dag i en uke for så og vedlikeholde kanskje 1 g i mnd. 

Det er ikke alle som kan få kritthvite tenner og jeg er en av de.  Tannsubstansen bak emaljen (dentinet)  ikke alltid hvitt hos alle.  Emaljen er gjennomsiktig.  Hvis ikke dette er medfødt ganske hvitt kan du heller aldri i utgangspunket få veldig hvite tenner.   Neste steg blir da skallfasetter. 

Anonymkode: add39...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...