gaja Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Innbydelsene må ut NÅ og jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive :-( hva har dere skrevet i deres innbydelser? jeg klarer ikke å finne en enkel og fin formulering. vi gifter oss DATO STED vi håper dere vil komme/dere er velkommen til å være med å feire??? her er jeg helt lost! syns bare det blir krøkkete!!
tommeline Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Sånn var vår: Kjære «Fornavn» Vi gifter oss 30.juli 2005, og dere inviteres herved til vårt bryllup! Vielsen vil finne sted i xx kirke kl. 14.00 Bryllupsfeiringen vil foregå på xx. Her vil det være program fra kl.15.00. Middagen serveres kl.17.00, med påfølgende kaffe og dans. Antrekk for dagen: Bunad hvis du har, ellers pent antrekk. Vel møtt! Vennlig hilsen tommeline og tommelinemannen Svar utbedes innen 1.juni 2005 til: tlf, e-post, adresse
lucky Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Vi diktet denne litt om, slik at den passet til oss. Har fått mange gøyale kommentarer på den Det hendte i de dage, at ….. han sagde: ”……, vil du være min? Thi, dersom du sier ja, vil jeg alltid være din”. Derfor kan Dere nok forstå, at ------------------------------------- til……. kirke …… må, for det er her vielsen klokken 14 mellom ……………… og …………. skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, på …… klokken 17, med riktig å feste, så denne dag blir en av ….. og …… beste. Hjertelig velkommen! Svar innen ……..
TeddyToria Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Og dette stod i våre: Kjære xxx & xxx Du / dere ønskes hjertelig velkommen til å overvære vielsen mellom xxx xxx & xxx xxx Vielsen vil finne sted i xxx kirke lørdag 20. august kl. 13 Deretter inviterer vi til middag og bryllupsfest på Østmarkseteren med mottakelse fra kl. 14 Antrekk: Mørk dress / smoking Su innen 1. juli 2005 xxx xxx & xxx xxx (vi lot foreldrene invitere) Skrev også tlf/mail, samt url til hjemmeside aller nederst!
*CHOUCHOU* Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 XXX & XXX har gleden av a invitere til sitt bryllup, lördag 30.Juli 2005. Vielsen vil holdes kl.16.00 i XXXX. Aperitif og middag serveres pa XXXXX..... etter seremonien. Vi gleder oss til a feire dagen var med dere.
gaja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2005 (endret) slettet Endret 12. januar 2006 av gaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå