Gå til innhold

Kan gjensidig tiltrekning merkes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker av og til med en fyr, som jeg overhodet egentlig ikke har noe kjærlighet til. Men merker det pirrer å prate med han, å midt i samtalen må jeg ta meg sammen. Blir varm i ansiktet og får skikkelig lyst på han. Kan han merke det? Jeg mener prat mellom oss, ikke over på tlf. 

Vi har også opplevd å se på hverandre når andre prater sammen. Sånn helt ut av deg blå en slags øyekontakt. Jeg føler han har lyst på meg, kan det stemme? 

Anonymkode: 8c447...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det merkes veldig godt, har opplevd det mange ganger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Jeg er mann skrev:

Det merkes veldig godt, har opplevd det mange ganger. 

Er det så man kan se det i øynene? Eller det at man plutselig "klør" eller tar seg til ansiktet om man blir seksuelt tent under samtalen med hverandre?😄 Biting i underleppa også videre. 

Jeg føler han også har det samme til meg. Men det kan være ren innbilning!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det mener jeg. Merker det spesielt på blikk og smil.

Anonymkode: ab3dc...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Jaaa haha magefølelsen vet det! 😄 tror på det. 

Anonymkode: 807b6...498

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det ikke. Vet at jeg er tiltrukket, men vet stort sett ikke om han er det tilbake. Blir for opptatt av å tenke at det sikkert bare er innbilning fra min side. 

Anonymkode: b5d80...ae0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker det ikke. Vet at jeg er tiltrukket, men vet stort sett ikke om han er det tilbake. Blir for opptatt av å tenke at det sikkert bare er innbilning fra min side. 

Hørte noe artig, si "jeg tisser i dusjen" det er ekkelt, men ikke om du er tiltrukket av personen. Så se på hvordan reaksjon du får 😅

Anonymkode: 807b6...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke - prøv å finne det ut 😄 Og fortell oss hvordan det gikk.

En "morsom" historie til tema: hadde en stund en ganske heftig crush på en mann jeg ser jevnlig i jobbsammenheng. Han er gift og har barn, jeg også... Det var helt merkelig, men var ganske betatt et halvt års tid og jeg begynte etterhvert å sjekke ut reaksjonen hans på forskjellige måter..

Dauer nesten når jeg ser han nå og når jeg må tenke på hvordan jeg oppførte meg 🤣😑. Var super magisk :p. .. Han husker jo helt sikkert et par kleine situasjoner mellom oss, initiert av meg 😛 Har null følelser for ham nå og skjønner ikke hvordan jeg kunne tro at det skulle vært noe mellom oss 😄 Men følte meg uansett som a million bucks på den tida - hvordan kunne han IKKE like meg lixm 😛

Altså, vær forsiktig og hold deg unna lykkelig gifte med barn 😛

Anonymkode: 4ebad...dd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke - prøv å finne det ut 😄 Og fortell oss hvordan det gikk.

En "morsom" historie til tema: hadde en stund en ganske heftig crush på en mann jeg ser jevnlig i jobbsammenheng. Han er gift og har barn, jeg også... Det var helt merkelig, men var ganske betatt et halvt års tid og jeg begynte etterhvert å sjekke ut reaksjonen hans på forskjellige måter..

Dauer nesten når jeg ser han nå og når jeg må tenke på hvordan jeg oppførte meg 🤣😑. Var super magisk :p. .. Han husker jo helt sikkert et par kleine situasjoner mellom oss, initiert av meg 😛 Har null følelser for ham nå og skjønner ikke hvordan jeg kunne tro at det skulle vært noe mellom oss 😄 Men følte meg uansett som a million bucks på den tida - hvordan kunne han IKKE like meg lixm 😛

Altså, vær forsiktig og hold deg unna lykkelig gifte med barn 😛

Hvordan klarte du å slutte å være forelsket i han? Gikk det over av seg selv eller? Plis fortell, jeg er i en sånn situasjon nå og føler meg som en idiot, vil ha slutt på det nå. 

Anonymkode: c7029...962

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å slutte å være forelsket i han? Gikk det over av seg selv eller? Plis fortell, jeg er i en sånn situasjon nå og føler meg som en idiot, vil ha slutt på det nå. 

Anonymkode: c7029...962

Hm. Det gikk bare over ja. Kom til fornuft igjen... 

Hvis han er i et fast forhold ville jeg skygget banen om jeg var deg, men det er jo lettere sagt enn gjort. Hvis du er overbevist om at han er ditt livs kjærlighet så går det jo an å ta noe risk, men kan bli en smertefullt pinlig lærdom om man tar feil og dere i tillegg må fortsette å omgås etterpå 😮 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde man kunne kjenne det. Jeg har delt mange øyeblikk med en kollega hvor vi lener oss mot hverandre når vi snakker, øynene hans glitrer på en måte og han begynner å ta seg i ansiktet.. vi blir begge varme (røde kinn), jeg kjenner pulsen slå.. hører nesten ikke hva han sier for jeg er så fokusert på hvor kjekk og sjarmende han er. 

Og det blir med det siden vi begge har samboere.. og det er nok ønsketenkning fra min side at han noensinne har likt meg 😪

Anonymkode: 849d5...813

AnonymBruker
Skrevet

Lese seg opp om kroppsspråk (best på engelsk) så er mye misforståelser og luring om det ene og det andre unngått 😌 

Anonymkode: 471e3...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Det kan merkes. Men har opplevd endel ganger at en fyr tror jeg har lyst på han, uten at jeg har det. Tydeligvis gir jeg inntrykk av det, uten å mene det, ved blikk og smil. Jeg er nok bare flørtete av natur. 

Anonymkode: ca0a7...925

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gøy å lese her😄

Er nokså flink til å fange opp kroppsspråket til andre. Litt derfor jeg tok opp dette temaet. Den gutten jeg snakker om er litt yngre enn meg og kanskje bittelitt sjenert. Jeg er utadvent. Men når jeg snakker med han så får jeg plutselige seksuelle tanker om oss, så jeg kobler bort litt...😅 Det rare er at begynner å små smile, se bort og tar seg til ansiktet. 

Jeg vet sistnevnte er det typiske. Han "hermer" også etter meg, om jeg biter på neglen, så gjør han også det! Haha, det er interessant med kroppsspråk altså. 

Hva tenker dere? Mulig interessert? Magefølelsen sier det, så man skal vel stole på den. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gøy å lese her😄

Er nokså flink til å fange opp kroppsspråket til andre. Litt derfor jeg tok opp dette temaet. Den gutten jeg snakker om er litt yngre enn meg og kanskje bittelitt sjenert. Jeg er utadvent. Men når jeg snakker med han så får jeg plutselige seksuelle tanker om oss, så jeg kobler bort litt...😅 Det rare er at begynner å små smile, se bort og tar seg til ansiktet. 

Jeg vet sistnevnte er det typiske. Han "hermer" også etter meg, om jeg biter på neglen, så gjør han også det! Haha, det er interessant med kroppsspråk altså. 

Hva tenker dere? Mulig interessert? Magefølelsen sier det, så man skal vel stole på den. 

Tror magefølelsen din stemmer :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror magefølelsen din stemmer :)

Denne da. 

Vi er mange i et rom, men plutselig ser han på meg (i øynene) og jeg han. Så ser vi begge to bort og tenker ånei, herregud. Man blir jo litt satt ut av noe så lite. Det er mange man har øyekontakt med, men da på en annen måte. ;)

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange kan merke det!:)

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kan merke det!:)

Ja, men jeg merker det ikke og det var vel spørsmålet? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg merker det ikke og det var vel spørsmålet? 

Og noen merker det ikke, som du. ;)

Prøv å se personen i øynene og prøv å se hva vedkommende gjør. Så kan det være du vil merke det. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen merker det ikke, som du. ;)

Prøv å se personen i øynene og prøv å se hva vedkommende gjør. Så kan det være du vil merke det. 

Det er nok ikke så enkelt som å se noen inn i øynene. Ikke når man tenker for mye på at det ikke nødvendigvis er slik og hva en person gjør trenger ikke alltid å stemme. Jeg er lite fan av å tro. Vil helst få vite det i klar tekst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...